جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان بی‌هزینه نیست

رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (شنبه ۳۱ تیر ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: زمینه‌سازی اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم توسط دولت سوئد را شدیداً محکوم می‌کنیم.

وی بیان کرد: دولت سوئد در ادعای خود پیرامون مخالفت با این اقدام صادق نیست و هیچ اقدام عملی مؤثری برای جلوگیری از این قبیل اقدامات به عمل نیاورده است. جریحه‌دار کردن احساسات و توهین به عقاید مسلمانان جهان، بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید پاسخگوی این اهانت‌ها باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: خروش روز گذشته ملت مؤمن ایران اسلامی در سراسر کشور برای محکوم کردن این اقدام شنیع، حرکتی به هنگام، ضروری و از روی موقعیت‌شناسی بود. انتظار می‌رود دولت‌های مسلمان نیز همچون ملت‌های مسلمان اتحاد و غیرت دینی خود را در برابر این شیطان‌صفتان هتاک به نمایش بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 5
  • US ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 4
    آنها قوانین بین‌المللی رو برای کشورهای جهان سوم لازم الاجرا می دانند به خدا قسم خودشان اندازه سر سوزنی به آنها اعتقاد ندارند!جنگ صلیبی رو با نام آزادی بیان علیه مقدسات مسلمانان شروع کردند!چرا علیه تورات و انجیل از غلطا نمی کنند؟! آزادی بیان آنها فقط در توهین به مقدسات اسلامی کارکرد و از حمایت سازمان ملل متحد دست نشانده برخوردار است؟!
  • US ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 5
    اعراب به قول خودشان جهان عرب، براداران عرب و...وقتی با اشاره غرب برای محکوم کردن ایران سریع تشکیل جلسه و از این در به آن در و به سازمان ملل شکایت و شکایت کشی می کنند!!! چرا در محکومیت به این اقدس المقدسات قرآن کریم، یا لال ،یا دیر هنگام یا پراکنده جواب می دهند، اینجا وزن سیاسی ناچیز آنها و اتحادیه عرب، بی‌خاصیت اثبات می شود، راستی چرا چین و روسیه سکوت کردند؟!
  • ضیا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 3
    ایران و کشورهای اسلامی در برابر کشتار - تجاوز- آوارگی و نابودگی میلیونها مسلمان روهنگیایی سکوت کردن الان برای قران هر کار هم بکنند بی فابدس
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 7
    روزانه هزاران بار ،سازمان یافته درفضای مجازی رها در دست دشمن ،به مقدسات اهانت میشود.وقتی طرح صیانت از فضای مجازی رو فرستادی ناکجا آباد ! شریک همه اونها هستی !اول خودت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس