کد خبر 1510462
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳
حوادث

دو جوان پژو سوار که با تهدید چاقو، زن جوانی را از داخل خودروی شوهرش ربودند، با شلیک ۱۲ گلوله از سوی نیروهای انتظامی و در یک عملیات تعقیب و گریز به دام افتادند.

به گزارش مشرق، بیست و دوم تیر بود که مردی هراسان وارد کلانتری شهرک ناجای مشهد شد و از یک ماجرای وحشتناک آدم ربایی پرده برداشت. این مرد ۴۰ ساله به نیروهای انتظامی گفت: سوار بر خودرو با همسرم در حرکت بودیم که ناگهان راننده یک دستگاه پژو پارس در بولوار شهید برونسی جلوی خودرو پیچید که من هم به طور ناگهانی پدال ترمز را فشردم و توقف کردم اما هنوز به خود نیامده بودم که سرنشین پژو پارس در حالی که کاردی ترسناک را در دست داشت، به طرف ما هجوم آورد و با آن به شیشه های خودرو کوبید.

او که رعب و وحشت عجیبی به راه انداخته بود، در خودروام را باز کرد و با تهدید چاقو، همسرم را از داخل خودرو بیرون کشید و کشان کشان به طرف پژو پارس برد. من هم که دچار شوک شده بودم، هنگامی از پشت فرمان بیرون پریدم که آن ها همسرم را ربودند و به مکان نامعلومی متواری شدند اما آن دو نفر را شناختم که از سارقان سابقه دار هستند و قبلا برایم ایجاد مزاحمت کرده بودند!

با توجه به حساسیت ماجرای آدم ربایی، بلافاصله دستوری ویژه از سوی سرهنگ احمد نگهبان (فرمانده انتظامی مشهد) برای پیگیری سریع و ردیابی آدم ربایان صادر شد و بدین ترتیب گروهی تخصصی از افسران کارآزموده دایره تجسس با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) تحقیقات گسترده ای را با اجرای طرح های مهار و به کارگیری منابع و مخبران محلی آغاز کردند.

دقایقی بعد شماره پلاک خودروی پژو پارس و مشخصات ظاهری دو جوان آدم ربا به همه مراکز انتظامی و گشت های نامحسوس اعلام شد. بررسی های مقدماتی نیروهای انتظامی بیانگر آن بود که خودروی پژو پارس شب گذشته از منطقه الهیه مشهد سرقت شده است و آدم رباها به سمت بولوار شقایق در حرکت هستند.

بنابراین گروه عملیاتی افسران تجسس عازم بولوار شقایق شدند و خودروی آدم رباها را به محاصره درآوردند اما تبهکاران خشن با مشاهده نیروهای انتظامی، به سیم آخر زدند و برای گریز از چنگ قانون، رفتارهای دلهره آوری را شروع کردند. آن ها پدال گاز را به سمت ماموران فشردند تا با زیر گرفتن آن ها، صحنه وحشتناکی را برای فرار خود رقم بزنند ولی افسران ورزیده تجسس مسیر فرار را با چند حرکت نمایشی بازکردند تا به دیگر شهروندان و خودروها آسیبی نرسد اما بی درنگ، عملیات تعقیب و گریز را با صدور اخطارهای قانونی و شلیک تیرهای هوایی ادامه دادند.

ماجرای وحشتناک ربایش همسر  مقابل چشمان شوهر

دزدان آدم ربا، با سرعت وحشتناکی در میان کوچه و پس کوچه های شهر، می گریختند و به اصابت گلوله هایی که بدنه خودرو را می شکافت نیز توجهی نداشتند تا این که بالاخره در بولوار هفت تیر با دو خودروی دیگر برخورد کردند که از روبه رو وارد کوچه شده بودند و به ناچار با رهاکردن خودرو با پای پیاده در تاریکی شب به فرار ادامه دادند ولی طولی نکشید که گروه عملیاتی پلیس در حالی حلقه های قانون را بر دستان دزدان آدم ربا گره زدند که یکی از آن ها با لگد در منزل یکی از شهروندان را گشود و قصد فرار از پشت بام آن ها را داشت که در عملیات متهورانه نیروهای انتظامی فرصت فرار پیدا نکرد.

با انتقال متهمان به مقر انتظامی، بازجویی از آنان زیر نظر سروان سیفی (رئیس دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا) آغاز و مشخص شد که «دانیال – هـ» و «محمد – ع» دوتن از سارقان سابقه داری هستند که از مدت ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی بوده اند.

از سوی دیگر با توجه به اهمیت موضوع، این پرونده در شعبه ۶۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد توسط قاضی رشادتی مورد رسیدگی قرار گرفت و بدین ترتیب بررسی های تخصصی پلیس با صدور دستورهای محرمانه قضایی وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه تحقیقات، دو تبهکار ۳۳ و ۳۶ ساله در حالی به ربایش زن جوان در مقابل چشمان شوهرش اعتراف کردند که بررسی ها نشان داد آن ها سرقت های زیادی را نیز مرتکب شده اند که ریشه یابی تبهکاری های آنان ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • نت IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    54 0
    اعدام
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      18 6
      احتمالا فردا آزادن چند تا سکه هم بهشون هدیه میدن
    • لی لی IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      اولا اگر سابقه دار بودند... چرا آزاد بودند؟ دوما حکم این آدم ها اعدامه.. و اعدام باید علنی باشه.. سوما قاضی باید شجاع باشه و این حکم اجرا بشه چهارما لا اقل اگر آزادشون میکنین صورتهاشونو نشون بدید.. ! که بدونیم این انگلا که ول شدن توی جامعه کی هستن که بتونیم فرار کنیم! پنجما به هر حال اونا توی دلشون به شما می‌خندن وقتی دستگیر میکنید و آزاد میکنید..
  • علی IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    48 0
    این وحشی های باید اعدام بشن البته اگه باز بعضیا نگن بی گناه بودن
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    34 2
    اعدام مجازات سخت از طریق تلویزیون و رسانه ها پخش و رسانه ای کنید تا جنایتکاران عبرت بگیرند واقعا در برخورد با مجرمان قاطعانه رفتار نمیشه وگرنه شاهد این همه جرم ومن این نبود
  • سعید IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    31 0
    با سلام و خسته نباشید تسیار سپاسگزارم از زحمات بی دریغ نیروی انتظامی و لی چرا چرا چرا دزدان سابقه دار بدون قید آزادانه جامعه را نامان می کنند خواهش خواهش خواهش می کنیم چنین افرادی را با بریدن انگشتانشان را در مسیر درست زندگی قرار دهید چراکه حداقل دیگر با دست بدون انگشت دزدی و ناامنی نمی کنند تورا بخدا به آیه سرقت قرآن کریم جامه عمل بپوشانید ممنون
  • پری مجرد44 ساله IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    27 0
    باز هم سابقه دار! تا کی این چرخه معیوب ادامه دارد. قیافه های شیطانی شان را ببین. آن یکی چاک سینه اش را تا ... باز گذاشته....
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    16 3
    بازجویی از آنان زیر نظر سروان سیفی (رئیس دایره تجسس کلانتری شهرک ناجا) آغاز و مشخص شد که «دانیال – هـ» و «محمد – ع» دوتن از سارقان سابقه داری هستند که از مدت ها قبل تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی بوده اند. از مدتها قبل ؟؟؟؟؟ چطور پلیس آگاهی نتونسته بود بگیردشون و اونها راحت جنایت می کردند؟؟؟ پلیس آگاهی؟؟
    • عباسی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      12 3
      بااین حجم زیاد از خلاف که بیشترش ریشه در مسائل اقتصادی و فرهنگی داره و در بی امکاناتی پلیس و جو اختناق فضای مجازی علیه پلیس و همکاری نکردن سایر دستگاه ها،، انتظار داری پلیس سریع مجرم را بگیره درحالی که خلافکارها اونقدر حرفه ای شده اند که ازخودشون رد برجا نمذارند.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    30 1
    مثل پلیس آریکا و کانادا ، همانجا باید اعدام خیابانی می کردند . این اراذل باید چند سرقت و دزدی ناموس انجام بدهند تا قاضی محترم ، حکم اعدام و یا بریدن دست و پا را اعلام کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      21 0
      بهترین کار همان آبکش کردنشان در خیابانه اثر بازدارندگی صد درصد.
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    26 0
    خداوکیلی باید سریعا و در ملاءعام دارشون بزنن
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    24 0
    تو هر مرحله از این تیپ عملیات تعقیب و گریز ، ممکن است یک فاجعه رخ دهد و کماکان برای مردم جای سوال است که چرا برای قوه قضائیه پرونده اضافی تولید می کنید ؟ این جور آشغال ها را باید در همان وسط خیابان سریعا حذف فیزیکی کرد تا یک شهر دعاگوتون باشن الان اینا از زندان دربیان باز شروع می کنند و باز بتونید بگیرید یعنی یک چرخه اشتباهی .
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    13 0
    من می خوام واسه شکنجه اینجور ادم ها ثبت نام کنم آیا جایی هست من رو در این امر یاری کند کاری کنم که از مورچه های کف کوچه هم بترسن
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    16 0
    فک کنم این کاری که اینا کردن تو بازی های کامپیوتریم قفل باشه!
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    14 2
    دزدی زن درمقابل شوهرش؟؟؟؟ عجب حادثه وحشتناکی. لطفا حبس ابد
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      15 0
      فقط اعدام
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    21 0
    این بیشرفها را سریع بازجویی و محاکمه و اعدام کنید . باید درس عبرت دیگران بشوند
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 4
    در برخی از این پرونده ها حقیقت ماجرا چیز دیگریست و روایت رسمی با میدان فرق دارد. چند سال پیش دو پسر عمو از آشنایان ما بابت اعتمادی که به هم داشتند یک معامله هنگفت انجام دادند ولی یکی از پسر عموها بعد از معامله به عهد خود وفا نکرد و پول طرف مقابل را بالاکشید (70میلیون در سال1379) و شکایت هم به دلیل نبود اسناد محکمه پسند به جایی نرسید و به ناچار مال باخته به همراه برادران جلو راه پسر عمو را سد کرد و اون رو از ماشین پیاده کردند و به زرور به منزل خود بردند تا شاید بتوانند پول خودشان رو بگیرند . جالبه پسر عموی کلاه بردار از قبل پیش بینی کرده و با پاسگاه هماهنگ کرده بود در نتیجه پول که نقد نشد اتهام آدم ربایی هم آمد رو پرونده
  • حمید IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    18 0
    مجازات فقط اعدام
  • خلیلی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    11 2
    فردا آزادشون میکنند
  • رضا IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    16 1
    زنه یارو رو دزدیدن؟؟ فقط سارق خودروووووو!!!!!!
  • CA ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    13 1
    باز هم دزدان و جانیان سابقه دار، اما حامیان حقوق بشر، نگران نباشید بزودی همانند دفعات قبل مورد رأفت قوه افتضاحیه قرار میگیرند و آزاد شده تا دوباره به مردم خدمات تجاوزی، ضرب و جرح و دزدی اموالی که سالها با بدبختی جمع شده را بدهند!
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    13 0
    بانوی ربوده شده چه شد؟ نجات یافت؟ گلوله خورد؟ در تصادف مجروح شد؟
  • محمد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    13 0
    نتیجه مماشات با این جانوران همین میشه،که اگرم یکی از هزاران دزدی،سارقو بگیرن به راحتی آب خوردن آزاد میشه،اونوت اینی میشه که دزده میخواد زن طرفو جلو چشماش ببره.
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    16 0
    فقط اعدام با همون کارد تو همون محل
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    15 0
    تازه این بی شرف ها رو تو عکس چشمهای.ن رو پوشوندن که دیده نشدن
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    17 0
    چرا وقت ملت را می‌گیرید، اگر دفعه اول اعدام شده بودند، دیگر ادم‌دزدی نمی‌کردند.
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    17 0
    بابا اینارو باید اعدام کرد چرا دو روز زندان میکنید دوباره رهاشون میکنید؟
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    14 0
    ایکاش تو تیراندازی پلیس نفلشون میکرد
  • ح ر IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    43 0
    محاکمه صحرایی و تیرباران در محل.
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    35 0
    تا وقتی قوه رهائیه ( قضائیه) این برخورد با رافت را داشته باشد نباید بیشتر از اینها انتظار داشت
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      15 0
      دو تبهکار ۳۳ و ۳۶ ساله در حالی به ربایش زن جوان در مقابل چشمان شوهرش اعتراف کردند که بررسی ها نشان داد آن ها سرقت های زیادی را نیز مرتکب شده اند// کاش یک موی خلخالی توی تن قضات ما بود. این ها باید همون اول اخته میشدند تا آروم بشن و کار به زن دزدی نرسه.
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    43 2
    دوباره دو روز دیگه آزادشون میکنن زن یکی دیگه رو بدزدن
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    29 0
    وقاحت و دریدگی این سارقان سابقه دار حرفه ای به جایی رسیده است که در روز روشن زن را از ماشین شوهرش می ربایند. این نتیجه مستقیم عدم کفایت و ترک فعل قوه قضاییه است. از مقام معظم رهبری عاجزانه تقاضا داریم که به وضعیت اسفبار قوه قضاییه رسیدگی کنند.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    20 1
    از سرنوشت زن ربوده شده چه خبر؟ چیزی در گزارش نیامده است.
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    26 0
    فقط اعدام البته ایکاش ماموران پلیس در حال تعقیب و گریز با گلوله داستان را تمام می کردند .
    • DE ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
      10 2
      زبونتو گاز بگیر حقوق بشر، مهناز افشارک، مصی دزده، ماکرون بچه کش اینارو چیکار کنیم.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    1 2
    امکان دارد اینکه این دونفرسارق و همسرآقاازقبل آشنایی واختلافی داشتندباعث کینه وبروزاین اتفاق هست
  • محمد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    36 0
    صورت این تبهکاران چرا پوشیده چه حفظ ابرویی مگه اینا ابرو دارن تنها اعدام میتونه شر این ادما را کم کنه نه زندان و رئفت
  • مجتبی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    21 0
    اژه ای جواب آسایش و رفاه و جان و مال مردم در قیامت به گردن تو و قضات مهربان است باید مثل پلیس آمریکا شلیک می‌کردند
  • جمشید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    7 0
    محاربه حکم اعدام نداشت؟ کارد کشی در ملا عام به قصد رعب و وحشت یا سرقت مصداق بارز محاربه است چرا اژه و قوه قضائیه عدالت خواه حکم محاربه برای اشرار و زورگیران اجرا نمی‌کند؟ قرآن هیچ ترحمی برای دزد قائل نشده و توصیه اکید داشته که با سارقان مماشات نکنید که امنیت جامعه سلب خواهد شد
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    8 0
    از قوه قضاییه کمال تشکر راداریم . سرتاپای مملکت کمال تشکررادارند . دیگه یواش یواش شهدا دارن شرمنده اینا میشن .
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    18 0
    محاربه واضح تر از این نمیشه
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    11 0
    مث سگ صقدشون کنید
  • ایرانی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    22 0
    ارسال به سیستان بلوچستان جهت حمالی کندن خندق در مرز در صورت فرار با چند گلوله به درک واصل شوند
  • هاشم IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    18 0
    انقدر قوه محترم قضائیه اوانتاژ داده که به دزدی ناموس روی اوردند .
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    9 0
    با این امنیت بهتر نیست مردم مسلح در خیابان ها تردد کنند،مثل تگزاس آمریکا!؟.
  • طاها IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    7 0
    آن روز که مؤمنین دست به اجرای عدالت خودسر زدند و اراذل و فرومایگان را به قتل رساندند و برای‌ نظام هزینه های گران درست کردند دیگر جای پشیمانی و اصلاح نیست ، امروز عدالت را اجرا کنید زیرا که ، من نه آنم که دگر گوش به تزویر کنم!
  • حسین IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    5 0
    هردوی این ها باید از اعدام بشوند.
  • abbas IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 0
    زنه چی شد؟؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    6 0
    تبهکاران آزاد حاصل فساد در دستگاه قضا و وهن احکام اسلامه
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    3 1
    مشهد چه خبره! تازه اینا مواردی که قابل انتشاره! وای به پرونده های غیر قابل انتشار!
  • محمدایوب IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    6 0
    از مقام محترم قضایی استدعا دارم این جانیان را که با نام مخفف ونشان ندادن چهره ابرویشان محترم حداقل نام وچهره آنکه مورد جنایت قرار گرفته اند بگویید به جای اینها این چه قانونی است که این جانیان سابقه دار را باز با این جنایت صورت این حیوانها را نشان نمیدهند واسم کثیف آنها را مخفف می نویسند
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    5 0
    چند وقت دیگه میان بیرون ومورد رافت قرار میگیرن؟؟؟وگرنه از نظر قانون مجازات اسلامی ایجاد رعب و وحشت مصداق فساد فی الارض است وحکمش اعدام است.....
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    6 0
    با سپاس از نیروهای پلیس . چنین موجودات وحشتناکی امنیت جامعه را تهدید خواهند کرد.سریعا اعدامشون کنید .زندان برای چنین مفسدانی بازدارنده نیست .
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 0
    آخه چرا؟!اینهمه زن چرا زن شوهر دار در حضور شوهرش؟!
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    2 0
    جای شیشه آب تو دستش نیست
  • DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    5 0
    اینجور اشغالارو در دم سقط کنید اصلا اجازه نفس کشیدن ندین به اینجور ابلیسا
  • شاهین کرد کرد کرد IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    این جنایتکاران پست پلید وحشی فرزندان هندجگخوار باید بدون محاکمه خفه بشن مثل سگ به درگ واصل بشن البته حیف شد توهین به سگهای با وفای نگهبان کردم
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    زنده زنده آتیششون بزنید
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    فقط باید اعدام بشن دست روی ناموس مردم بلند کردند
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
    0 0
    اعدام کنید
  • همشهری IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 1
    فکر کنید آن زن، زن یکی از مسئولین بود چکار میکردن. غیرت داشته باشید اعدامشان کنید
  • لی لی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    قرآن کامل ترین حکم رو داره اگر اون موقع که سابقه شون سرقت بود و به حکم قرآن انگشتشون قطع میشد دیگه نمیتونستن کارد دستشون بگیرن برای آدم ربایی. ممنونم از قضات محترم که ترتیب اثر بدن. به خدا قسم ما می‌ترسیم هر روز که بیرون میرم با دعا میرم و بر میگردم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس