ناچاری گل‌محمدی به خاطر بدقولی باشگاه پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات بدنسازی خود را به طور کامل قبل از شروع لیگ برتر انجام می دهد اما با کمبود زمان برای هماهنگی تاکتیکی روبرو است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را پشت سر می‌گذارد که اردوی پیش فصل ترکیه برگزار نشد تا یحیی گل محمدی چاره‌ای جز برگزاری اردوی سه روزه در تهران نداشته باشد.

با این حال تمرینات فشرده این تیم در حالی ادامه دارد که تأخیر در شروع تمرینات پیش فصل باعث نگرانی کادر فنی شده است. سرخ‌ها با تأخیر ۱۲ روزه تمرینات خود را آغاز کردند تا حالا پرسپولیسی‌ها از برنامه زمان‌بندی تاکتیکی خود کمی عقب بمانند.

ناچاری گل‌محمدی به خاطر بدقولی باشگاه پرسپولیس

سرخ‌ها در حالی تمرینات بدنسازی خود را ادامه می‌دهند که کمتر از دو هفته دیگر باید در لیگ برتر بازی کنند. دلهره جدید برای گل محمدی که با بازیکنان جدید نظیر شهاب زاهدی، مسعود ریگی و حتی محمدحسین کنعانی زادگان نیاز به هماهنگی بیشتر تاکتیکی دارد.

سرمربی پرسپولیس که از عملکرد باشگاه در اجرای تعهدات خود در قبال اردوی پیش فصل اصلا راضی نیست تصمیم دارد برنامه تاکتیکی تیمش را محدود کند اما دوران بدنسازی را تمام و کمال برگزار کند تا بازیکنانش دچار مصدومیت احتمالی نشوند.

شایان ذکر است رقابت‌های بیست و سومین دوره لیگ برتر از دوازدهم مردادماه آغاز می‌شود که پرسپولیس در تهران به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
    0 0
    بمب اتم ک کشف نمیکنی یدونه توپ رو میندازی یازده نفر علاف میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس