خشم و نگرانی رئیس رژیم صهیونیستی از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی با خشم و نگرانی مانند درگیر مقامات این رژیم ادعاهای تکراری علیه برنامه هسته‌ای و پیشرف ایران برای استفاده صلح آمیز از این فناوری ابراز کرده است.

به گزارش مشرق از تارنمای پولیتیکو، اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی که در واشنگتن به سر می‌برد، در کنگره آمریکا مدعی شد: نباید هیچ شکی داشته باشیم که ایران در انرژی هسته‌ای خود برای اهداف صلح آمیز تلاش نمی‌کند.

این مقام صهیونیستی ادعا کرد: اجازه دادن به ایران برای تبدیل شدن به یک کشور هسته‌ای - چه از روی بی‌توجهی یا از طریق دیپلماسی غیرقابل قبول است.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در دیدار با اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر بر امنیت این رژیم تاکید کرد و گفت: ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.

رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود قبل از دیدار با هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد که دوستی میان آمریکا و اسرائیل "قاطع" است.

بایدن گفت: همانطور که دیروز به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تاکید کردم، تعهد آمریکا به اسرائیل راسخ است. بایدن در دیدار با هرتزوگ متعهد شد که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست پیدا نخواهد کرد و تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل "آهنین" است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت: ما تلاش زیادی برای حل مناقشه بین اسرائیل و لبنان انجام دادیم.

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی و سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید نیز درباره این دیدار به خبرنگاران در واشنگتن گفت: بایدن در دیدار خود با هرتزوگ بر تعهد "آهنین" آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    رژیم غاصب نابودیش و ببینیم انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس