پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان علیه نتانیاهو

اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی که از روز گذشته با عنوان روز اختلال عمومی آغاز شده بود، امروز چهارشنبه نیز با پیوستن پزشکان و کادر درمان به صف معترضان ادامه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی در اعتراض به تصویب طرح اصلاحات قضائی نتانیاهو در کنست، امروز با پیوستن پزشکان و کادر درمان رژیم صهیونیستی به این اعتراضات، ادامه پیدا کرد.

منابع عبری تصاویری از اعتصاب و تجمع کادر پزشکی مقابل بیمارستان‌های اسرائیلی از جمله بیلنسون، رامبام، شیبا، هلیل یاوی و ایخیلوف در اعتراض به طرح اصلاحات قضائی دولت نتانیاهو منتشر کرده‌اند.

پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پیامی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار توقف فوری طرح اصلاحات قضائی و اجتناب از هرگونه اقدامی بدون توافق در این زمینه شده است.

یونی بن مناحیم خبرنگار صهیونیست تاکید کرد که نتانیاهو درخواست یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای برگزاری جلسه‌ای فوری جهت بررسی اعتراضات افسران ارتش نسبت به طرح اصلاحات قضائی را نادیده گرفته و تا این لحظه هیچ زمانی برای برگزاری چنین جلسه‌ای تعیین نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس