کد خبر 1509701
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در توئیتی نوشت:

گردشگری سلامت از برجسته ترین حوزه های گردشگری در کشور است.

هم در حوزه درمان مستقیم و هم در بخش سلامت و خدمات پس از درمان و اقلیم درمانی.

پزشکان حاذق و متخصص ،تجهیزات پیشرفته و هزینه ی تمام شده سه ویژگی برجسته در حوزه درمان و تنوع طبیعت و ویژگی های اقلیمی از مزیت های نسبی ماست.

۷۰۰ آژانس مسافرتی و ۲۴۰ بیمارستان و مرکز درمانی تحت نظارت وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این بخش فعالیت دارند. گردشگری سلامت جدای از دستاوردهای اقتصادی ، نقش مهمی در معرفی ایران ،ارزش های فرهنگی مردم و مقابله با ایران هراسی دارد.

در دومین همایش مراکز درمانی و سلامت کشورهای اسلامی گفتم: پزشکی از شریف ترین مشاغل و پزشکان و کادر درمانی و سلامت ایران شریف ترین انسان ها هستند. فداکاری های جامعه پزشکی ما در دوران کرونا نشان داد که کارنامه ی آنان در دفاع مقدس صرفا یک اتفاق نبوده بلکه ریشه دار و اصیل است .

گردشگری سلامت در نگاه وزیر میراث فرهنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    10 0
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن کار به اینجا نمی کشید
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    0 0
    ساخت ایران قوی با اقتصاد قوی میسر است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند تاکی کم کاری .دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس