کد خبر 1509328
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
چشم امید غول‌های لیگ برتر به سه تفنگدار عنایتی

باشگاه‌های مدعی لیگ برتر چشم امیدشان به سه تفنگدار رضا عنایتی در تیم امید است و در انتظار پاسخ مثبت آنها هستند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال امید ایران این روزها در شرایطی اردوی آماده‌سازی خود را در ترکیه پشت سر می‌گذارد که سه بازیکن شاخص نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران در این اردو هستند.

یاسین سلمانی، سامان فلاح و محمدرضا خالدآبادی سه بازیکن شاخص تیم رضا عنایتی هستند که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو و مقدماتی المپیک آماده می‌کنند و در همین راستا در اردوی تیم امید در ترکیه حضور پیدا کرده‌اند.

این در حالی است که این سه بازیکن از مهره‌های شاخص نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران محسوب می‌شوند. سه بازیکنی که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان قرار دارند.

محمدرضا خالد آبادی در دوراهی استقلال و پرسپولیس قرار داشت اما با توجه به بازگشت سیدحسین حسینی به جمع آبی پوشان حالا او امید زیادی دارد تا سرخپوش شود.

یاسین سلمانی هم از ابتدای نقل و انتقالات مورد توجه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بود اما این بازیکن امید زیادی دارد تا لژیونر شود و به همین خاطر هنوز به پیشنهادات داخلی جوابی نداده است. پرسپولیس اولویت اول او بود اما باشگاه چندان پیگیر نشد تا حضورش در جمع سرخپوشان منتفی شود.

العربی قطر گزینه کاپیتان اول تیم امید ایران است اما مذاکرات نهایی صورت نگرفته و آینده او هم در ابهام قرار دارد.

سامان فلاح را می‌توان از جمله بمب‌های نقل و انتقالات دانست. بازیکنی که در پیکان چهره شد و امروز مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های کشورمان از جمله استقلال، سپاهان، گل‌گهر و تراکتور قرار دارد. او نیز قرار است پس از اردوی تیم امید تصمیم نهایی خود را بگیرد و تیم آتی خود را انتخاب کند.

با این حال تاکید رضا عنایتی به این بازیکنان این است که تمرکزشان روی اردو و کارشان در تیم امید باشد و پس از آن تیم آتی خود را انتخاب کنند اما باید دید که این نفرات چه راهی را برای ادامه فوتبال خود در پیش خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس