کد خبر 1506676
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
ساپینتو دوباره اخراج شد؛ جنجال سرمربی سابق استقلال

ریکاردو ساپینتو در یک بازی دوستانه نیز دست از جنجال برنداشت و با یکی از اعضای نیمکت حریف درگیر شد.

به گزارش مشرق، به نظر می رسد که جنجال های ریکاردو ساپینتو تمامی ندارد و سرمربی پرتغالی این بار در جریان یک دیدار دوستانه با یکی از نیمکت نشینان تیم مقابل وارد درگیری شد که این حرکت، یک کارت قرمز برای او به دنبال داشت.

آپوئل که خود را برای دیدار حساس مرحله پلی آف لیگ کنفرانس آماده می کند، این روزها اردوی خود در بلغارستان را سپری می کند و عصر شنبه در شرایطی در سومین مسابقه دوستانه خود به مصاف لوسکی صوفیه رفت که در دو دیدار ابتدایی با نتایج یک بر صف و سه بر صفر به پیروزی دست یافته بود.

بیشتر بخوانید:

طعنه ساپینتو به استقلالی‌ها

مسابقه سوم تا دقیقه ۶۴ با تساوی بدون گل در جریان بود تا اینکه تکل خشن متئو سوشیچ روی پای بازیکن حریف، منجر به دریافت کارت زرد دوم و در نهایت کارت قرمز برای این بازیکن شد تا آپوئل بازی را با یک یار کمتر ادامه دهد.

این موضوع با واکنش شدید ریکاردو ساپینتو در لب خط همراه شد و سرمربی آپوئل را به مرز انفجار رساند. مشخص نیست که چه اتفاقی در کنار زمین رخ داد که سرمربی پرتغالی به سمت یکی از نیمکت نشینان حریف حمله ور شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که به نظر می رسد ساپینتو بابت رفتارهای خود طی زمان حضور در استقلال ترک عادت نکرده و پس از این صحنه، نیمکت نشینان آپوئل برای آرام نگه داشتن سرمربی پرتغالی وارد عمل شدند.

داور نیز پس از دیدن این صحنه، ساپینتو را با یک کارت قرمز مستقیم اخراج کرد و با دخالت اعضای تیم آپوئل، او ادامه بازی را از روی سکوها به نظاره نشست تا سرمربی سابق استقلال خیلی زود و در همان بازی های دوستانه آپوئل، جنجال آفرین شود.

این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آپوئل فردا چهارمین بازی خود در اردوی بلغارستان را برگزار کرده و به قبرس بازگردد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
    1 0
    تازه بازی دوستانه بوده قبرس آماده باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس