وزارت ورزش به خاطر پرسپولیس از یک رسانه شکایت کرد

مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مرتضی فلاح با اشاره به انتشار شایعه کذب پرداخت کمک ١۵٠ میلیاردی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: رویه وزارت ورزش و جوانان کمک به گسترش جریان آزاد اطلاع‌رسانی و تعامل با رسانه‌هاست و پرونده شکایتی علیه رسانه‌های محترم از سوی این وزارتخانه دنبال نمی‌شود اما متأسفانه کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرامی یک روزنامه، ادعای کذبی را درباره پرداخت ١۵٠ میلیارد تومان از سوی صندوق قهرمانان و پیشکسوتان به باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

وی افزود: با وجود تکذیب این خبر از سوی وزیر ورزش و جوانان و مقامات ارشد صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، این رسانه بر روی ادعای کذب خود پافشاری و بار دیگر مطلبی را منتشر کرد. بنابراین با وجود تعامل دو جانبه وزارت ورزش و رسانه‌ها، به منظور تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی، اداره کل حقوقی وزارتخانه شکایت از این رسانه را در برنامه دارد و این موضوع با فوریت پیگیری خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 1
    کار درست رو انجام دادن,از بس شایعه پخش شد و اعلام شد که حق شکایت داریم که حال ادم به هم میخورد. دمشون گرم که شکایت کردن, امیدوارم دادگاه تشکیل بشه و محکومیتی هم باشه و در اخر گذشتی هم از سمت وزارت خانه صورت نگیره اینطوری بساط شایعه جمع میشه
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    میگن چرا اینهمه پول یا مفت به این فوتبالی ها میدن.شمردم بلوک اخر خبر مشرق ۳۳تا خبر زده درباره فوتبال ولی یه خبر هم از ورزشهای دیگه نیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس