کد خبر 1503120
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
درخواست ۹۰۰هزار دلاری کنعانی‌زادگان از درویش؟!/ پرسپولیس فقط ۱۵میلیارد تومان دستمزد می‌دهد!

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به قانون و مصوبه موجود نمی‌توانند بیشتر از ۱۵میلیارد تومان به بازیکنان خود دستمزد بدهند.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس برای جذب کنعانی‌زادگان سقف قراردادش را در نظر گرفته اما مبلغ پیشنهادی مدیربرنامه‌های این بازیکن از سقف قرارداد باشگاه بیشتر است.

جالب آن‌که شنیدیم رقم درخواستی مدیربرنامه‌های کنعانی‌زادگان از رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ۹۰۰هزار دلار بوده است! رقمی که با مخالفت درویش مواجه شده و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به این مدافع ملی‌پوش اعلام کرده که بیشتر از ۱۵میلیارد تومان (سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس) به او نخواهد پرداخت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی را فصل گذشته خریده و عنوان بهترین خط دفاع لیگ را با ۱۳ گل خورده از آن تیم گل‌محمدی کرد، به کنعانی‌زادگان و مدیربرنامه‌هایش گفته است بروند فکرهای خود را کرده و سپس جواب بدهند.

البته گفته می‌شود احتمال پرسپولیسی شدن محمدحسین کنعانی زادگان از نشدن او بیشتر است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    کنعانی بیشتر از یک میلیون دلار هم میگیره میاد و میگن سقف قرارداد دادیم.ولی واسه استقلال 12میلیارد هم بشه باید مشرق خودشو به در و دیوار بزنه
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    0 0
    کنعانی زادگان باید دینش رابه تیم محبوب و میلیون ها طرفدارش ادا نماید و بخاطر پول زیاد محبوبیتش را مختوش نکند پرسپولیس تیم مردمی است و محبوب قلوب اکثریت مردم ایران حکومتی نیست بهتراست دینش را ادتکند
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
    1 0
    مفت نمی ارزند
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
    0 0
    احتمالا برای اتوبوس تیم پیروزی هم پاداش جداگانه دریافت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس