صهیونیست‌ها جرأت برچیدن چادرهای حزب‌الله را ندارند

یک مقام صهیونیست اذعان کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست از برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در داخل اراضی اشغالی در مرز لبنان نگران هستند.

به گزارش مشرق به نقل از اسپوتنیک، موشه داویدوویچ، رئیس کنفرانس «شهرک‌ها، خط مقدم مرزهای شمالی» اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال اراضی اشغالی از تحولات اخیر در مرز لبنان نگران هستند.

این مقام صهیونیست دلیل نگرانی شهرک‌نشینان را چادرهای برپاشده از سوی حزب‌الله لبنان داخل اراضی اشغالی عنوان کرد و افزود: عدم برچیدن این چادرها از سوی نیروهای ارتش، از عدم آمادگی جبهه داخلی برای شرکت در هرگونه جنگی در آینده حکایت دارد.

داویدوویچ بازدید فوری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم از مناطق مرزی با لبنان را جهت اطلاع از رخ‌دادهای این منطقه و آگاه‌نمودن شهرک‌نشینان از دلایل عدم برچیدن چادرهای حزب‌الله خواستار شد.

پنج‌شنبه گذشته ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برپایی چادر از سوی حزب‌الله لبنان را به نیروهای حافظ صلح ابلاغ کرده و تهدید نموده که در صورت پافشاری حزب‌الله نسبت به برپایی این چادرها، خود، نسبت به برچیدن آن‌ها اقدام خواهد کرد.

نکته جالب موضوع این است که رژیم صهیونیستی که خود، مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا را اشغال نموده، در نامه‌ای به سازمان ملل متحد مراتب اعتراض خود نسبت به برپایی دو چادر توسط حزب‌الله لبنان در اراضی لبنان که به اشغال صهیونیست‌ها درآمده را اعلام کرده و تهدید کرده در صورت نتیجه‌ندادن مداخله نیروهای سازمان ملل، خود نسبت به برچیدن این چادرها اقدام خواهد نمود!

همچنین رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کرده‌اند که نتانیاهو در جلسه کنست در خصوص تهدیدات حزب‌الله شرکت کرده و نفوذ حزب‌الله به مزارع اشغالی شبعا را بررسی کرده است. در جریان این جلسه، اعضای کنست رژیم صهیونیستی، این اقدام را غیرعادی و خطرناک دانستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • :) IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 0
    مگه نگفتن یه کمپینگ ساده بود✌️تا باشه از این کمپینگها
  • پرشیا IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    2 0
    خیلی ناراحتن برن در همین چادر پیمان صلح و صفا ببندن برا تشکیل کشور فلسطین ✌️صهیونیسم یه فرقه ضدیهودیه (آنتی کرایست) هررری
  • رضا IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۴
    4 0
    خاک فلسطین اشغالی کجاست ؟! خاک خود لبنانه که از قدیم صهیونیست ها اشغالش کردند ، فکر کنم حزب الله هم داره شرائط رو تست میکنه ؛ بهرحال درود به شرف شون که از جنود جهود نمی ترسند !
  • مجتبی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    3 0
    قابل توجه اون دسته از عزیزانی که میگن رژیم موقت صهیونیستی قدرت داره ،دو تا چادر نمیتونه جم کنه بعد میخواد ایرانو بزنه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس