کد خبر 1501612
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو؛ مقانلو ابقا شد/ افلاکی جای حجی‌زواره را گرفت

کمیته فنی فدراسیون تکواندو پس از بررسی عملکرد تیم ملی مردان در مسابقات قهرمانی جهان و گرندپری رم، تصمیم به ابقای بیژن مقانلو و بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی گرفت.

به گزارش مشرق، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون و با حضور اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی و مدیرفنی تیم‌های ملی، علی تاجیک رئیس سازمان تیم‌های ملی، هادی افشار، یوسف کرمی، مجید افلاکی و مهروز ساعی تشکیل شد.

در این جلسه بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی حضور داشت و گزارشی کامل از عملکرد اعضای تیم ملی در مسابقات جهانی باکو و گرندپری رُم ارائه داد. اعضای کمیته فنی نیز نقطه نظرات خود در خصوص نقاط ضعف و قوت اعضای تیم ملی بیان کردند.

پس از بررسی دقیق عملکرد ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان و گرندپری رم، در نهایت ضمن تشکر از زحمات مسعود حجی‌زواره در مدت زمان حضور در کادرفنی، رای به بازگشت مجید افلاکی به کادر فنی تیم ملی داد.

بر همین اساس مقرر شد، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی، مجید افلاکی به عنوان مربی و نعمیا خواجوی به عنوان مربی بدنساز، تیم ملی را مهیای حضور در مسابقات پیش‌رو کنند. همچنین بررسی عملکرد تیم ملی بانوان به جلسه آتی کمیته فنی موکول شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۱
    0 0
    آنتراک بده بابا آنتراک بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس