کد خبر 1501360
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
شهادت یک دختر نوجوان فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در جنین

گزارش‌های رسانه‌ای از افزایش تعداد شهدای حمله روز دوشنبه نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین حکایت دارند.

به گزارش مشرق، یک دختر ۱۵ ساله فلسطینی به نام «سدیل غسان نغنغیه» ساعتی قبل بر اثر شدت جراحات وارده در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، به شهادت رسید.

در کنار این دختر فلسطینی، تاکنون شش فلسطینی دیگر به نام‌های خالد عصاعصة (۲۱ ساله)، أحمد یوسف صقر (۱۵ ساله)، قسام فیصل أبو سریة (۲۹ ساله)، قیس مجدی جبارین (۲۱ ساله)، أحمد خالد دراغمة (۱۹ ساله) و أمجد الجعص (۴۸ ساله)، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه به شهادت رسیده‌اند.

لازم به ذکر است که تجاوز روز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری اشغالی همانند تجاوزات گذشته این رژیم نبود و این بار گروه‌های مقاومت فلسطینی به ویژه گردان‌های قدس وابسته به گروه جنبش جهاد اسلامی توانستند ضربه دردناکی به دشمن وارد کنند.

نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی دست بسته نایستاده اند به طوری که از ابتدای سال ۲۰۲۳ تاکنون، در نتیجه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری و فلسطین اشغالی، ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۲۱۶ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند.

مرکز داده‌پردازی فلسطین (معطی)، در گزارش خود اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۶۸ عملیات مقاومتی در قدس اشغالی به اجرا درآمده است که در نتیجه آن ۱۲ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند و ۵۶ صهیونیست دیگر نیز مجروح شده‌اند. علاوه بر این، ۶۸ عملیات مقاومتی دیگر نیز در نابلس به وقوع پیوسته است که به هلاکت ۳ صهیونیست و مجروح‌شدن ۶۵ صهیونیست دیگر انجامیده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس