قیمت ارزان‌ترین بلیت بازی معارفه مسی در اینترمیامی سربه‌فلک کشید!

قیمت ارزان‌ترین بلیت تماشای نخستین بازی فوق ستاره آرژانتینی با پیراهن تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا، به بیش یک‌هزار دلار رسید.

به گزارش مشرق، به‌دنبال اعلام خبری مبنی بر تعیین تاریخ نخستین بازی لیونل مسی با پیراهن تیم فوتبال اینترمیامی در لیگ برتر آمریکا(ام‌ال‌اس)، قیمت بلیت‌های این بازی به‌سرعت افزایش پیدا کرد.

براساس اعلام منابع، اینترمیامی در نخستین حضور مسی، ۲۱ جولای(۳۰ تیر) در فورت لودردیل به مصاف تیم مشهور کروز آزول مکزیک خواهد رفت.

با اعلام این خبر، قیمت بلیت‌ها سربه‌فلک گذاشت و به تعبیر نیویورک‌پست، «از استراتوسفر عبور کرد!» به طوری که بهای ارزان‌ترین بلیت این بازی به یک‌هزار و ۶۵ دلار رسید.

گفته می‌شود آن‌دسته از هواداران دوآتشه مسی که آرزو دارند مرد آرژانتینی که به‌زعم بسیاری بزرگ‌ترین بازیکن جهان است را از فاصله‌ای نزدیک‌تر ببینند، باید مبلغ به مراتب بیشتر پرداخت کنند به طوری‌که قیمت جایگاه ویژه به بیش از ۱۰هزار دلار رسیده است.

پیش از پیوستن مسی به این تیم، قیمت بلیت بازی‌های این تیم در تارنماهای فروش بلیت در بهترین جایگاه تنها ۴۹ دلار بود.

انتظار می‌رود نخستین حضور قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ در لیگ برتر آمریکا، افراد مشهور را از گوشه و کنار جهان به آمریکا بکشاند.

همچنین قیمت بلیت دومین بازی اینترمیامی که چهار روز بعد برابر آتلانتا اف‌سی برگزار می‌شود، امروز به بیش از ۵۰۰ دلار رسید.

باتوجه به پیش‌بینی باشگاه اینترمیامی از هجوم هواداران در نخستین بازی مسی، این باشگاه در نظر دارد ۳هزار صندلی به ظرفیت ورزشگاه خانگی ۲۲هزار نفری خود اضافه کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس