اسرائیل

نظامیان صهیونیست بار دیگر اقدام به یورش به منطقه جنین کرده و در اقدام بزدلانه از بالگرد نظامی برای مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین استفاده کردند.

سرویس جهان مشرق - نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) به جنین یورش بردند و اقدام به دستگیری دو فلسطینی کردند. پس یورش صهیونیست ها تبادل آتش با نیروهای مقاومت صورت گرفت که در این میان به خودروهای زرهی صهیونیست ها آسیب وارد شد.

نیروهای صهیونیست برای خروج از جنین می کنند در تلاش هستند خودروهای آسیب دیده را بازیابی کنند. برای اولین بار در منطقه جنین از سال ۲۰۰۲ - صهیونیست ها اقدام به استفاده از بالگرد جنگی کردند و به ساختمانی که نیروهای فلسطینی در آن بودند، از سوی بالگرد جنگی ارتش رژیم صهیونیستی شلیک شد.

انفجار در مسیر خودروهای زرهی نظامیان صهیونیست

در بیانیه مشترک ارتش و پلیس مرزبانی رژیم صهیونیستی آمده است: بالگردهای رزمی پس از شناسایی افراد مسلح در منطقه شهر جنین، اقدام به تیراندازی کردند. اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، خواستار تشکیل جلسه کابینه سیاسی-امنیتی در پی حوادث جنین شد او در صفحه توییتر خود نوشت: زمان یک عملیات گسترده برای ریشه کن کردن نیروهای فلسطینی در شمال سامره (کرانه باختری) رسیده است.

انتقال زخمی های ناشی از تجاوز نظامیان صهیونیست به بیمارستان

در این درگیری ها تعداد از نظامیان رژیم صهیونیستی نیز زخمی شدند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد بر اثر این درگیری ها، ۳ تن شهید و ۳۱ نفر زخمی شده اند که حال ۸ نفر آنها وخیم است. سازمان حماس اعلام کرد: جنین دشمن را غافلگیر کرد و ثابت کرد که شکست‌ناپذیر است. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری قدرتمند است و دشمن صهیونیستی قادر به یکسره کردن نبرد علیه مقاومت در جنین نیست.

حمله بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی به جنین

انتقال نظامیان زخمی صهیونیست در درگیری های جنین با بالگرد

حازم قاسم صبح امروز دوشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که جنین امروز بار دیگر ثابت کرد که به مقاومت ادامه می‌دهد و شکست‌ناپذیر است و دشمن صهیونیستی هر بار که می‌خواهد به مقاومت ضربه وارد کند، غافلگیر می‌شود.

یورش نظامیان رژیم صهیونیست به جنین/ صهیونیست‌ها از بالگرد نظامی در جنین استفاده کردند+ عکس و فیلم

قاسم اظهار داشت که دشمن صهیونیستی در این نبرد و هر نبردی که علیه ملت فلسطین وارد شود، شکست خواهد خورد و اشغالگران در این سرزمین جایی ندارند و به زودی باید شاهد مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان باشند. وی اشاره کرد که دشمن صهیونیستی قصد ورود به اردوگاه جنین را داشت اما با مقابله و عملیات قهرمانانه مقاومت و گیر افتادن نیروهایش در کمین مبارزان فلسطینی غافلگیر شد.

مصر نیز حمله جنایتکارانه امروز ارتش رژیم صهیونیستی به جنین و حمله هوایی به این شهر که به شهادت ۳ فلسطینی از جمله یک کودک و زخمی شدن ۳۱ نفر دیگر منجر شد، را شدیدا محکوم کرد.

درگیری های امروز در منطقه جنین

بخشی از مقامات و کارشناسان صهیونیست خواستار انجام یک عملیات گسترده و بزرگ توسط ارتش رژیم صیونیستی در منطقه کرانه باختری هستند، در ماه ها و سال های اخیر، کرانه باختری برای صهیونیست ها همواره یک تهدید بالقوه و جدی محسوب شده است و آنها شدیدا نگران این مسئله هستند که در صورت وقوع هرگونه درگیر و تشدید تنش با سازمان های مقاومت در خارج از سرزمین های اشغالی و یا غزه، گروه های مقاومت فلسطینی در کرانه باختری تبدیل به یک مرکز بزرگ ناامنی برای صهیونیست ها در داخل سرزمین های اشغالی شوند

یورش نظامیان رژیم صهیونیست به جنین/ صهیونیست‌ها از بالگرد نظامی در جنین استفاده کردند+ عکس و فیلم
آسیب خوردن خودروهای زرهی نظامیان صهیونیست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • GB ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    خوب یه استینگر خرجش بود. تو اوکراین فراوان برای فروش در دسترس هست.
  • Ali IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    باید مین و ضدهوایی استفاده کنن با ضدهوایی دوش پرتاب میشه راحت بالگرد رو زد شوخی که نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس