وقوع حادثه جدید در مرز لبنان و فلسطین اشغالی؛ حمله نظامیان صهیونیست به ساکنان «کفرشوبا»

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه بار دیگر به سمت لبنانی‌های معترض به دیوارهای سیم‌خاردار در مرز لبنان حمله‌ور شدند.

به گزارش مشرق، اهالی روستاهای «کفرشوبا»، «العرقوب» و دیگر روستاهای مرزی جنوب لبنان در اعتراض به تحرکات صهیونیست‌ها و مسطح سازی و تخریب اراضی منطقه تپه‌های کفرشوبا تجمع کردند.

به نوشته آناتولی، معترضان لبنانی برای جلوگیری از عملیات تخریب به تانک «مرکاوا» مستقر در منطقه کفرشوبا نزدیک شدند و نظامیان صهیونیست بدون هیچگونه هشداری اقدام به پرتاب گاز اشک‌آور به سمت آنها کردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال بالا گرفتن درگیری میان معترضان لبنانی و نظامیان صهیونیست، نیروهای ارتش لبنان در منطقه مستقر شده و صهیونیست‌ها نیز ناگزیر به متوقف کردن عملیات خود شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد، ساکنان «کفرشوبا» در جنوب لبنان سیم‌های خاردار نصب شده در مناطق اشغالی این کشور توسط رژیم صهیونیستی را تخریب کردند و با نظامیان این رژیم درگیر شدند.

مرزهای جنوبی لبنان از صبح روز جمعه پس از یورش بلدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی به تپه‌های «کفرشوبا» و انجام عملیات حفاری دچار تنش شده است. جمعی از جوانان لبنانی از ساکنان منطقه ارتفاعات اشغالی کفرشوبا در اعتراض به این اقدام غیرقانونی صهیونیست‌ها سیم‌خاردارهایی را که رژیم اشغالگر در این منطقه قرار داده، برداشته و تونلی را که در منطقه کنده شده، پر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه نیز هنگام نصب این سیم خاردارها با اعتراض گروهی از لبنانی‌های ساکن مناطق مرزی جنوب لبنان مواجه شد. معترضان لبنانی می‌گویند که نظامیان صهیونیست در اقدامی غیر قانونی، این سیم خاردارها را اندکی در داخل خط آبی نصب کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    0 2
    خوبه گاز اشک آور میزنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس