کد خبر 1498091
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل اسلوونی

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار مقابل اسلوونی را به خود اختصاص داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ایران و اسلوونی از ساعت ۷:۱۰ دقیقه و در سومین دیدار روز ششم در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان عطایی با شکست سه بر صفر مقابل حریف با یک برد و چهار امتیاز به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها پایان داد.

در پایان این مسابقه علی حاجی پور، ستاره جوان والیبال ایران توانست ۱۵ امتیاز به تنهایی کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را به خود اختصاص دهد. پس از وی مرتضی شریفی، دریافت کننده والیبال کشورمان موفق به کسب ۷ امتیاز برای ایران شد.

در طرف مقابل هم موزیچ توانست ۲۴ امتیاز برای اسلوونی به دست بیاورد و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد و پس از وی هم اورنات ۱۳ امتیاز برای اسلوونی کسب کرد.

بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها سه ناکامی برابر ژاپن، لهستان و اسلوونی تجربه کرد و با پیروزی مقابل چین به دست آورد و با کسب چهار امتیاز به کار خود در این هفته پایان داد.

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۳۰ خرداد تا ۴ تیر پیگیری خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
    1 0
    وقتی قاطعانه میبازن دیگه چه فرقی میکنه کی امتیازآورترین بود؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس