کد خبر 1492283
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
مومنی: به همان‌ دلیلی که پارسال حذف شدیم، امسال نباید حذف نشویم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش مصاحبه کرده و می‌گوید استقلال هنوز از لیگ قهرمانان حذف نشده اما فدراسیون فوتبال مصرانه بر حذف شدن استقلال تاکید دارد و این عجیب است!

به گزارش مشرق، محمد مومنی با اشاره به عدم صدور مجور حرفه‌ای از سوی کمیته بدوی فدراسیون فدراسیون فوتبال برای استقلال اظهار داشت: ما پول آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کردیم. استاد آن موجود است. به این مربی نامه دادیم که با توجه به تحریم‌های بانکی نمی‌توانیم پولش را به راحتی واریز کنیم و در هر کشوری که اعلام کند آمادگی این را داریم که مبلغ را به صورت نقد پرداحت کنیم اما او مخالفت کرد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال که از روز اول مدام تکرار می‌کند استقلال حذف شده، باید بداند این باشگاه که عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در قاره کهن را یدک می‌کشد، به اعتبار شما می‌افزاید، چرا این طور درباره تیمی که ۴۰ میلیون هوادار دارد حرف می‌زنید و رفتار می‌کنید؟!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: اگر استقلال حذف شده است، فقط اعضای هیئت مدیره باشگاه مقصر نیستند. وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی سازی، بانک شهر در حل پرداخت بدهی‌های خارجی همراه باشگاه استقلال بودند و کمک کردند و از فدراسیون فوتبال نیز انتظار داریم همراه ما باشد نه اینکه این طور مدام مصاحبه کنند که استقلال مجوز نگرفته است و...

وی تاکید کرد: به همان دلیلی که سال قبل از آسیا حذف شدیم، امسال نباید حذف شویم. فدراسیون فوتبال توضیح بدهد چرا سال قبل حذف شدیم!

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: باشگاه استقلال ۷۰ سال اعتبار دارد. ۷۰ سال عظمت و بزرگی باشگاه استقلال را نباید نادیده بگیرند. اینکه درباره تیمی با هفت دهه افتخار به راحتی حرف می‌زنند و می‌گویند حذف شده جای تعجب دارد!

مومنی اظهار داشـت: باشگاه استقلال نا م ورزشگاه نقش جهان را به عنوان میزبان آبی‌پوشان در آسیا اعلام و بارگذاری کرد. من خودم با مدیران این ورزشگاه حرف زدم، آنها گفتند کنفدراسیون فوتبال آسیا دو ایراد از ما گرفته است؛ اول اینکه ساعت ورزشگاه وقتی نیمه اول تمام می‌شود باید قطع شود و دوم اینکه اتاق ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا به جای پنج صندلی، باید هفت صندلی داشته باشد. آیا این مشکلات قابل حل شدن نبود؟ ضمن اینکه زمان داشتیم تا ورزشگاه خود را تغییر دهیم. ایراداتی که از باشگاه استقلال گرفته‌اند هم به نوبه خود عجیب است!

وی افزود: به کمیته استیناف نامه ارسال کرده‌ایم و امیدوارم آنها این مسایل را درک کرده و جواب قانع‌کننده‌ای بدهند. از آنها عاجزانه خواهش می‌کنم جواب دهند. من مدیر پشت میز نیستم بلکه کف خیابان با هواداران استقلال سروکار دارم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: هوادار استقلال وقتی محمد مومنی را می‌‎بیند درباره این اتفاقات از او سوال می‌پرسد و من وظیفه خودم می‌دانم که به آنها جواب دهم. هوادار باید بداند چرا تیمش مظلوم واقع شده است. آنها باید از همه چیز باخبر باشند. باز هم تاکید می‌کنم وقتی تا ۹ خرداد ساعت ۱۲ شب وقت داریم چرا اینقدر راحت و از هفته‌ها قبل اعلام می‌کنند استقلال حذف شده است؟!

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • علی IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
    10 9
    آقای مومنی متاسفانه چندین ساله که تیم استقلال مظلوم واقع میشه و مسولان هم بخاطر علایق رنگی به تیم خاص همواره چوب لای چرخ استقلال میگذارند و از اون طرف بقول خودشون تمام هم و غمشون رو میزارن برای تیم پیروزی و کوچکترین مشکل این تیم رو سریعا برطرف میکنند و از اون طرف مشکلات تیم استقلال رو حل که نمیکنن هیچ تازه مشکل بر مشکلاتشان اضافه میکنند! واقعا کدوم آدم باشرف و مومنی در تیم رقیب این همه تبعیض و بی عدالتی رو میتونه ندیده بگیره و ظالمانه برای رقیب کری بخواند..!
  • علی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    4 1
    خوب شما چرا اینقدر نامه به اینطرف و اونطرف مینویسید که به علت تحریم! نمیتوانید پول بدهید. آیا این نامه ها با این اشاره ها افتخار دارد ؟ آیا تیم های دیگر سر مربی خارجی در همین مملکت ندارند! برای بدست آوردن دوزار پول هر حرفی میزنید و تن به هر کاری میدهید. سرتان را زیر برف کردید ... . نه بابا بقیه هم عقل و هوش و چشم و گوش دارند.....
  • نادر IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    4 2
    وقتی یک تیمی بدون در نظر گرفتن استطاعت مالی فقط به خاطر اینکه تیم هایحریف رو از میدان بدر بکنه دست به خرید بازیکن با قیمت های آنچنانی و استخدام مربی های خارجی با قیمت های نجومی میکنه باید تبعاتش را هم بپذیره. هر تیمی فقط با ثبات مدیریت میتونه موفق بشه که اونم هیچ وفت در این چند ساله نبوده و بدتر از او ن عوض چاره جوئی و برطرف کردن نقاط ضعف در صورت عدم موفقیت به هواداران اینطور القا می کنند که تیم حریف از امکانات بیشتر دولتی بهره مند بوده و تیم مظلوم واقع شده .اگر بهانه پول های بلوکه شده در AFC است که تیم مقابل چند برابر این مبالغ از AFC طلب دارد.به عنوان یک استقلالی خواهش میکنم عوض این توجیهات فکر چاره باشند تا دل هواداران بیشتر از این به درد نیاد.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 3
    با سلام جواب همه اینها یه جمله هست دوتیم چون دولتی هستند وخصوصی سازی نتونسته یا نخواسته انها را واگذار کنه لذا یه تیم باید قربانی بشه چون یه مالک نمیتونه ۲تیم درجام باشگاه های اسیایی داشته باشه وخب معلومه چه تیمی هست .بقیه حرفا دیگه شعاره.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 2
    وزبر ورزش مثل شما تو باغ نیست، حذف شدید خوشبختانه، آخه میخواید برید چکار؟ آبروریزی بس نیست؟
  • رستم ایرانی IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 0
    ول کنین رد استقلال و پرسپولیس رو یک مشت مفت خور پول بیت المال دور هم جمع شدند یک لگد به توپ می زنند چندین میلیارد می گیرند نهایت اقای گل میشه با13گل چقدر پول گرفته چندین میلیارد حداقل برای هر گلی 3میلیارد پول گرفته پول بیت المال به این مفت خوارها ندهید اگه میخوای پول بدین خقوقی بدین ماعی 20میلیون تومان تیم ها رو خصوصی کنند صاحبش از مال شخصی هر چه میخواد بده به اندازه ای که توی فوتبال ایران دزدی دلالی فساد بی اخلاقی حرمت شکنی ضد نظام و غیره هست در کشور بورکینوفاسو نیست
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 0
    درسته! ولی این حرف را فیفا زده ها چرا خودتوت و مردم را فریب میدید؟!
  • رضا IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    4 3
    اتفاقا هبچ هم عجیب نیست فعلا که باباحمیدشون همه ورزش کشور را فدای تیم سوگلی اش کرده
    • حمید IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
      0 1
      خوب نیست آدم به باباش بی احترامی کنه وگرنه کیه که ندونه پارسال از امتیاز معیشتی تا داوران و فدراسیون ماجدی و بابا حمید کمک کردن تا بلاخره بقیه قربانی بشن و شما قهرمان! و امسالم بخاطر استرا جونتون که سه بار پول گرفتید و ندادید حذف شدید و شایدم انتظار دارید آسیا مثل بابا حمید هواتون رو داشته باشه؟ بخدا هوچیگری توی خون بعضی ازشماها موج میزنه و برای مظلومنمایی حاضری خودکشی کنید و بگید مارو بخاطر پرسپولیس کشتن! جمع کنید این ننه من غریبم بازیها رو که حناتون دیگه رنگی نداره بجز ترحم خواهی که اونم بقیه فهمیدن و بهش وقعی نمیزارن.
  • مهدیار IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    1 2
    حالا کجای کار هستی داداش که دارن زمینه سازی میکنن که اگه به خاطر مالکیت مشترک دو تیم و اثبات تخلف فوتبال ایران را تعلیق کردن و تیم ملی هم رفت روی هوا بندازن تقصیر استقلال
  • 63636366666 IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    3 3
    پارسال پرسپولیس حذف بود استقلالوهم به خاطر پرسپولیس حذف کردند امسال استقلالو حذف کردند پرسپولیسو نه چرا مشخصه اینها طرفدار چه تیمی هستند اصلا از نتایج وداوریها وسازمان لیگ مشخصه که طرفدار پرسپولیس هستند مردم میفهمند اگر دست برندارند پرسپولیس هم نباید برود
  • sahand IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    2 2
    به همان دلیلی که فکر میکنند اگه استقلال نباشه انها راحت تر به مقاصدشون میرسند. بابا استقلالو بفروشید به ی فرد خصوصی و طرفداراشو عذاب ندین. اونوقت تمام سرمایه ملی را بدین به بقیه و طرفدارای استقلال حق گلایه ندارد. جز شرایط مساوی مسابقات
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
      0 1
      آخه کی این تیم سوراخو میخره؟؟ خخخخ
  • حمید IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 1
    ششتقلالی ها می گفتند بابا مسعود پرسپولیسی است و می گویند بابا حمید پرسپولیسی است اما شاه زردی ها می گفتند وقتی بابا مسعود رفت پرسپولیس قهرمان نمی شود اما قهرمان شد. ششتقلالی ها و شله زردی ها وحشی هستند.
  • مهشید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
    0 1
    پرسپولیس ربطی به استقلال ندارد. استقلالی ها یک سوزن به خودتان بزنید یک جوالدوز به مردم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس