‌

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: سرعت تورم از سرعت رسیدگی‌های ما به محرومان بیشتر است از این رو بر مهار تورم متمرکز شده‌ایم تا بتوانیم رسیدگی به محرومان را بهتر از گذشته دنبال کنیم.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه تصمیمات خوبی در حوزه‌های اقتصادی استان قم و رسیدگی به محرومان گرفته شده است، اظهار کرد: ۲۰۰ خانه برای محرومان در استان قم در حال ساخت است که تا ۶ ماه آینده تمام می‌شود و طرح‌های جدید دوباره آغاز خواهد شد.

فتاح: سرعت تورم از سرعت رسیدگی به محرومان بیشتر است/۲۰۰ واحد تازه ساخت به محرومان قم واگذار می‌شود

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ هزار بسته معیشتی در بین محرومان استان قم توزیع شده است گفت: از طرف بنیاد مستضعفان در سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از طریق بانک سینا برای وام دادن به محرومان اختصاص داده شده و ۱۰ میلیارد تومان هم به کمیته امداد قم و ۱۰ میلیارد هم برای کمک‌های موردی به استان قم اختصاص یافته است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه چند نقطه محروم اطراف قم هم شناسایی شده که باید رسیدگی بیشتری به آن شود، گفت: برنامه ما برای همه کشور کمک به مردم و محرومان، کار اقتصادی برای اشتغال پایدار، تولید، رفع نیاز مردم و صادرات است و از طریق بنیاد علوی هم کارهای محرومیت زدایی و کمک به محرومان را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در زمینه فعالیت‌های فرهنگی هم سال گذشته حدود هزار طلبه از طرف بنیاد مستضعفان به مناطق محروم اعزام شدند و ساخت خانه عالم و مسجد در مناطق محروم نیز در دستور کار ما است.

فتاح: سرعت تورم از سرعت رسیدگی به محرومان بیشتر است/۲۰۰ واحد تازه ساخت به محرومان قم واگذار می‌شود

فتاح با بیان اینکه تلاش ما این است که هر چه ظرفیت داریم در ابعاد مختلف در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم، گفت: سرعت تورم از سرعت رسیدگی‌های ما به محرومان بیشتر است از این رو بر مهار تورم متمرکز شده‌ایم تا بتوانیم رسیدگی به محرومان را بهتر از گذشته دنبال کنیم.

مسئولان باید بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

در ادامه این دیدار، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی با اشاره به ایام دهه کرامت و مناسبت های فرزندان موسی بن جعفر(ع) در ماه ذی القعده اظهار کرد: اهل بیت (ع) برای گره گشایی از مشکلات مردم یک دست غیبی دارند و یک دست مادی و ظاهری که هر دو در کنار هم تأثیرگذار است.

فتاح: سرعت تورم از سرعت رسیدگی به محرومان بیشتر است/۲۰۰ واحد تازه ساخت به محرومان قم واگذار می‌شود

وی با بیان اینکه دست غیبی اهل بیت (ع) همواره در کار است و گاهی گره‌هایی را باز می کنند که ما متوجه هم نمی شویم، افزود: دست ظاهری اهل بیت(ع) برخی از مؤمنین هستند که از زندگی مردم گره‌گشایی می‌کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: باز شدن گره‌های زندگی مردم با دست غیبی اهل‌بیت(ع) با دعا و توسل ممکن است اما همیشه این دست غیبی به کمک نمی‌آید؛ در شرایط امروز بیش از گذشته باید با تلاش، علم و عمل در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کرد و امیدواریم خداوند همه مسئولان را در این مسیر موفق کند.

وی با بیان اینکه خون پاک شهیدان پشتیبان شما است، گفت: یکی از مصادیق شکر مخلوق شکرگزاری نسبت به شهدا و امام است و آمدن شما به قم و خدماتی که دارید از مصادیق قدردانی از امام و خون پاک شهدا است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس