کد خبر 1489622
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
ترور ۱۱ فرمانده و مبارز جهاد اسلامی در جنگ ۵ روزه

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، از شهادت ۱۱ تن از فرماندهان و نیروهای خود، در جریان بمباران ۵ روزه غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از رأی الیوم، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی، از شهادت ۱۱ تن از فرماندهان و نیروهای خود، در جریان بمباران ۵ روزه غزه توسط ارتش رژیم صهیونیستی، خبر داد.

سرایا القدس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دنبال کردن سیاست ترور از سوی رژیم صهیونیستی، عظمت مقاومت را کاهش نخواهد داد و مقاومت ادامه خواهد یافت.

چهار عضو شورای نظامی و فرمانده و معاون گردان‌های موشکی سرایا القدس، ۶ فرمانده جهاد اسلامی بودند که در حمله صهیونیست‌ها به منازل آنان، به همراه خانواده‌هایشان به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت غزه، در جریان تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به غزه، ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و ۳ زن به شهادت رسیدند و ۱۹۰ فلسطینی نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای مقاومت در پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها ۱۴۶۹ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند که تنها ۴۳۷ موشک از آن توسط سامانه گنبد آهنین و دو موشک از این تعداد، توسط سامانه گران‌قیمت فلاخن داود که مختص مقابله با موشک‌های پیشرفته بالستیک و کروز است، رهگیری شدند.

همچنین به گزارش اورژانس رژیم صهیونیستی، در پی موشک‌باران اراضی اشغالی توسط نیروهای مقاومت، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۷۷ صهیونیست نیز زخمی شدند.

گفتنی است تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، با توافق آتش‌بس میان این رژیم و نیروهای مقاومت فلسطین از ساعت ۲۲ شنبه متوقف شد؛ امری که نیروهای مقاومت از آن به عنوان پیروزی بر رژیم صهیونیستی یاد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • جوادی IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 0
    صهیونیستها به اهدافشان که کشتن فرماندهان بود رسیدند . اما یک نفر هم کشته نظامی ندادند انها پیروز میدان هستند بیجهت این بیگناهان را به کشتن ندهید
  • CN ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    9 0
    نیروهای مقاومت همیشه اعلام پیروزی میکنند البته پس از قتل عام فرماندهانشان به دست صهیونیستها!!!
  • یزدان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 1
    نقطه زن و هدف مند به این میگن
    • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      اتفاقا بیشتر اسرائیل ضربه خورده پماد لازم حرام لقمه
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
      0 0
      کاری نداره، همهٔ دنیا تحریم‌ش کنن اسلحه هم بهش نفروشمفن خودم یه نفری با تفنگ برنو همینقدر نقطه زن و هدفمند ترتیب صهیونیست‌های آدمکش همجنس باز تروریست رو میدم!!!
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    4 0
    چقدر خوب که در نهایت اینهمه اسراییلی کشته شدن و فلسطینیای پیروز از جنگ خارج شدن حالا حساب کن اگه اسرابیل در جواب هزار و چهاصد تا موشک زده بود تو غزه چند نفر تو غزه کشته شده بودن
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    5 0
    اونوقت جشن پیروزی میگیرند؟؟؟؟؟اینا واقعا پیروز شدن؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    3 1
    مشرق شرف داشته باش نظر منو منتشر کن تا منم جوابمو بشنوم ممنون،،آقامگه فلسطین ی کشور سنی مذهب نیس ایران چیکار بش داره ؟ اگه میگید فلسطین مظلومه و ما ازمظلومان دفاع میکنیم ،مگر ایغورهای چین مظلوم نیستن چرا اسمی ازاونها نمیارید؟
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    نشستی زیر کولر داری میگی بزن،،باخمپاره مقابل این همه سلاح پیشرفته چیو بزنه؟مثال بزنم براتون جدیدا ی نارنجک ساخته شرکت رافائل ک حسگره،ینی اگ منفجر شه تا فاصله حدود ۸۰متری تیکه هاش دمبال آدم میگردن،بدبخت فلسطینیا
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    5 0
    پس شما با چه منطقی از پیروزی مقاومت وآتش بس عزتمندانه صحبت میکنید‌ . چند وقت یکبار بعد از شناسایی فرمانداران مقاومت اسراییل حمله می‌کند و تمامی اهداف را نابود می‌کند و فرمانداران راشهید و شما هم چند تا موشک میزنید که ۹۸ درصد هم رهگیری شده ‌بعد اسراییل اعلام آتش بس و تمام . مردم هم خوشحال !!!!
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    0 0
    خدائيش ستمه ! اين همه شهيد در برابر يك كشته ؟! چرا نميتونن دقت موشك ها رو بالاتر ببرند ؟! اگه چهار تا از اينا بخوره وسط تل آويو يا چهار تا تأسيسات مهم رو نابود كنه اونوقت اون بى شرف ها جرات ميكنند غزه رو دم به ساعت شخم بزنند ؟!
  • ژانومه IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
    6 1
    نابودی یازده فرمانده یعنی شکست
    • کاچیران IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      1 0
      نابودی نه، شهادت. از طرفی گمان کردید ارتش جنایتکار اسرائیل مثل داعشی ها فاقد تسلیحات مدرن و هوشمند و سیستم های شنود و کسب اطلاعات است که در ترور فرماندهان عزیز جهادی کوتاه بیاید. در همین غزه، کم نیستند جواسیسی که برای مشتی دلار، تلاش می کنند فرماندهان میدانی جها اسلامی را لو دهند کما اینکه در داخل ایران امثال ابر جاسوس انگلیسی به نام اکبری فاسد و معدوم، عامل لو دادن شهید فخری زاده برای ترور بود! جبهه جنگ با اسرائیل در منطقه محاصره شده غزه، کرانی باختری و حتی منطقه قدس اشغالی با اون همه شهرک نشین صهیونیسم، خیانت اعراب و حمایت همه جانبه غرب و امریکا، واقعا بسیار سخت است اما جبهه مقاومت ضرباتش را می زند و حتما هم شهید میدهد، لیکن رشد فرماندهان جوان جهادی هم ادامه دارد.
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۵
    2 0
    خخخخخ مشرق و نگا جرات نداره نظرها رومنتشر کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس