کد خبر 1488937
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
شکایت پرسپولیس از مورایس و نورافکن

باشگاه پرسپولیس از بازیکن و سرمربی سپاهان شکایت کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه به دلیل بیان اظهارات خلاف واقع، از سرمربی و بازیکن تیم سپاهان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت می‌کند.

این باشگاه با توجه به اظهار نظرهای صورت گرفته از سوی ژوزه مورایس و امید نورافکن، اعضای تیم فوتبال اصفهان قبل و بعد از بازی‌های هفته بیست و نهم، از ایشان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت خواهد برد.

این اظهار نظرها حاوی اتهامات دروغین و عوام‌فریبانه علیه باشگاه پرسپولیس و دیگر عوامل فوتبال بوده است که با توجه به اتفاقات بازی اخیر این تیم به نظر می‌رسد با هدف ایجاد فشار برای تاثیرگذاری بر نتایج رقابت‌ها و همچنین وارونه جلوه دادن حقایق موجود، صورت گرفته است.

باشگاه پرسپولیس با توجه به کارهای مهم‌تری که دارد، هنوز تصمیم به پاسخ‌گویی رسانه‌ای به عنوان حق طبیعی و قانونی نگرفته است و تا این لحظه بنا بر استفاده از حق خود برای پیگرد حقوقی و انضباطی دارد که بر این اساس از دو نامبرده شکایت می‌شود.

این در حالی بود که باشگاه سپاهان نیز خبر از شکایت این باشگاه و سرمربی این تیم از درویش داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    پرسپولیس نباید از دو گوسفند سوسک توله ی که که خور شکایت کنه چون شله زرد با سکه لای گز حلش میکنه
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    این کار باشگاه از مقوله شانتاژ است که قصد دارد روجیه تیم حریف را خراب کند تا در نتیجه گیری دچار مشکل شود . این کار و همانند برای پیرو دین رحمت زشت و ناپسند است
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    این بچه نورافکن اگرفوتبال نبودمعلوم نبودکجااسیربودطوری این تره تنگول ومنگول صحبت می کردبالبش من گفتم داری تخم مرغ می کنی خدایی گفتندناظرانضباطی داری پس کجابودکمیته اخلاق وانضباطی بخاطرچهارتاپاکت گزچشمتان به روی واقعیت نبیندید
  • رضا IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 0
    رو که نیست، سنگ پا قزوینه. با به کار گیری کلیه ی عواملی که باید بی طرف باشند، که نیستند، هر گو... که می خواهند می خورند و ماند کسی حق اعتراض ندارد. در هیچ کجای دنیا اینطور وقیحانه عمل نمی کنند. در مسابقاتی که در بازی های محلات برگزار می شود، جوانمردانه تر از کلیه ی عوامل برگزار کننده و دخیل عمل می کنند. الحق که چرک لیس هستید..
  • آسمان آبی دوستاره داره IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۳
    0 1
    حرف حق رو زدند پنالتی دربی نمونه بارزش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس