کد خبر 1487051
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
قهرمان دوومیدانی در آستانه پایان محرومیت

قهرمان دوومیدانی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: پس از پایان محرومیت انگیزه زیادی برای بازگشت به میادین دارم و می خواهم از عنوان قهرمانی ام در جاکارتا دفاع کنم.

به گزارش مشرق، حسین کیهانی در گفت‌وگویی در مورد پایان محرومیت خود و بازگشت به میادین اظهار داشت: خوشبختانه محرومیت به پایان رسید و می‌توانم از پایان همین ماه در مسابقات شرکت کنم. ۳۱ اردیبهشت ماه مسابقات انتخابی تیم ملی است و من هم بعد از ۴ سال فرصت حضور خواهم داشت.

وی در مورد اینکه ۴ سال محرومیت چطور برایت گذشت گفت: درست است محرومیت سخت است اما یک مقدار هم خوش‌شانسی آوردم که در دو سه سال گذشته بحث کرونا وجود داشت و مسابقه آنچنان برگزار نشد که من از آن محروم باشم. از سوی دیگر بازی‌های آسیایی هم یکسال به تعویق افتاد و این شانس را دارم که در این رقابت‌ها مسابقه بدهم.

قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا در مورد اینکه شرایط بدنی و رکوردهایت در حال حاضر چگونه است گفت: همانند ۴ سال قبل تمرین می‌کنم و سجاد مرادی مربی‌ام است. از پاییز سال گذشته تمریناتم را با قدرت آغاز کرده‌ام و می‌خواهم در اولین مسابقات رکورد خوبی بزنم.

کیهانی در مورد اینکه چطور سال گذشته یکبار اعلام شد که محرومیت شما به پایان رسیده اما بعداً این موضوع تکذیب شد گفت: من اطلاعی نداشتم خود فدراسیون به من زنگ زد و گفت به مربی‌ات بگو تا نام تو را برای لیگ در لیست تیمش قرار دهد. به من گفتند احتمالا ۶ ماه آخر محرومیت‌ات بخشیده اما خود فدراسیون بعدا این موضوع را رد کرد. در هر صورت من نقشی نداشتم خود فدراسیون این موضوع را به من اعلام کرد.

وی در مورد اینکه فکر می‌کنید در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو مدال دوره گذشته را تکرار کنید، گفت: ۱۰۰درصد تمام تلاشم را می‌کنم. هم شرایط برای من سخت شده و هم رقیبان در این مدت تلاش زیادی کرده‌اند. الان رقابت سختی است و من هم انگیزه زیادی دارم که از عنوان قهرمانی‌ام دفاع کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس