کد خبر 1485754
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
دستگیری عامل اصلی شهادت ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار ایرانشهر - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت محسن رضایی از مأموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: در پی شهادت یکی از ماموران یگان تکاوری ۱۱۲ عمار شهرستان ایرانشهر در تاریخ هشتم آبان ماه سال گذشته در عملیات پایش و تامین امنیت حومه این شهرستان موضوع شناسایی و دستگیری عاملان شهادت این مأمور جان برکف به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرارگرفت.

دستگیری عامل اصلی شهادت ستوان محسن رضایی در بمپور

وی افزود : تیم های متشکل از مأموران پلیس آگاهی و اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان پس از انجام تحقیقاتی گسترده و رصد اطلاعاتی در نهایت ساعاتی قبل موفق به شناسایی عامل اصلی این ترور شدند و در یک عملیات سریع و در اقدام ضربتی عامل اصلی شهادت شهید ستوان سوم محسن رضایی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در پایان عملیات دستگیری در بازرسی از مخفیگاه عامل دستگیر شده تعداد یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۳ تیغه خشاب و ۶۴ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: عامل دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به شهادت شهید محسن رضایی اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از بین بردن ماموران به جهت قاچاق مواد مخدر اعلام کردند.

محسن رضایی هشتم آبان سال ۱۴۰۱ به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمیدرضا IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    1 0
    روحت شاد دلاور
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    2 0
    شما رو به اون کسی که میپرستید این حرومزاده ها رو با شمشیر اعدام کنید.‌..سرشونو با شمشیر و در ملا عام از تنشون جدا کنید.‌‌بولله که رعب و وحشت تو دل این حرومی ها میافته و یه عده حساب کار دستشون میاد
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    2 1
    امنیت کجایی، چرا رفتی؟
    • قنبر IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      0 0
      هرکجا فقر از در وارد شود،از در دیگر ایمان میرود و کفر گناه و دزدی جایش را میگیرد، انشاالله امنیت هم بعد از بهبودی اقتصاد برمیگردد.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
      1 0
      مگه اون دکتر و زنش بی پول بودند که روح الله عجمیان را شهید کردند؟ مگه روح الله عجمیان و پدرش کارگر نبودند؟ مولوی عبدالپلید از سر فقر، عزیزان نظامی ما را ترور نکرده است، بلکه از سر خوردن حرام(پول های باد آورده سعودی) دست به این کار زده است. مسجد مکی زاهدان با کدام پول ساخته شده است؟ مگر مردم آن منطقه را نمی گویید فقیر هستند.
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    ای کاش محسن رضایی دبیر مجمع زودتر به فیض شهادت می‌رسید که هم خودش عاقبت بخیر میشد هم مردم از آسیب تز های اقتصادی آقای دکتر مصون میشدن
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    باید قدر دان خدمات این عزیزان در مرزها باشیم و به خانواده های این بازماندگان خوب رسیدگی کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس