کد خبر 1484133
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
رد صحبت‌های رئیس النصر درباره رونالدو و کباب!

النصر عربستان صحبت‌های رئیس این باشگاه درباره رونالدو را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، سرویس رسانه‌ای النصر عربستان سخنان مصلی المعمر، رئیس این باشگاه مبنی بر اینکه انتقال کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی را فریب می‌داند، تکذیب کرد.

پیش از این در رسانه های اسپانیایی به نقل از ArabiaNews۵۰، سخنان المعمر بدین شرح منتشر شده بود؛ در تمام عمرم فقط دو بار فریب خوردم، بار اول سه کباب سفارش دادم و آنها فقط دو عدد برایم آوردند و بار دوم هم امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو.

باشگاه النصر اعلام کرد: اظهاراتی که در رسانه‌های اسپانیا به نقل از منبعی به نام ArabiaNews۵۰ منتشر شد، نادرست است، از نظر شکل و محتوا با واقعیت مطابقت ندارد. هیچ رسانه عربستانی یا محلی به عنوان ArabiaNews۵۰ وجود ندارد. ظاهراً برخی رسانه‌ها این شوخی را به اشتباه گرفته‌اند.

رونالدو در پایان سال ۲۰۲۲ به النصر رفت. او در ۱۴ بازی برای این باشگاه در مسابقات مختلف، ۱۱ گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Ashkan IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    رونالدو نمیتونه به جای یازده نفر بازی کنه در پست خودش عالی هست توی ۱۲ بازی : ۱۱ گل + ۲ پاس گل داده یعنی به طور متوسط در هر بازی یک گل داشته اما بازیکنای النصر چیزی از فوتبال نمیدونن کل بازیها توی ۹۰ دیقه دو تا پاس درست واسه رونالدو نمی‌فرستن اگه یکی شون صاحب توپ بشه هم به جای پاس دادن به جلو شوت میزنن به سمت آسمون اون روز بازی مقابل الوحده هم تالیسکا نوک بود رونالدو وینگر و چند تا موقعیت گل واسه تالیسکا ساختن که همه رو زد بیرون رونالدو هم یه بار بهش توپ رسید شوت زد و از بد شانسی به تیرک خورد ولی تالیسکا کله هاش و شوت هاش نزدیک اوت به بیرون میرفتن حتی پشت دروازه هم نمیرفتن شوت هاش ، اون وقت این شترا همه چی رو گردن رونالدو میندازن در ضمن کل تاریخ تا الان النصر نتونسته قهرمان جام پادشاهی عربستان بشه پس با رونالدو هم نمیتونن چون بین یه مشت احمق تنهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس