کد خبر 1483362
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
ادعای عجیب بالوتلی در مورد مسی و رونالدو

ستاره جنجالی و سابق تیم ملی ایتالیا در مورد موفقیت‌های مسی و رونالدو ادعایی عجیب را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت گل، ماریو بالوتلی یکی از چهره‌های جذاب فوتبال جهان به شمار می‌رود که همیشه با حرف‌ها و رفتارهایش باعث شده تا رسانه‌ها به او توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او در تازه‌ترین مصاحبه خود عنوان کرده که مینو رایولا مدیربرنامه‌اش به او گفته "در اینکه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جام‌ها و توپ طلای زیادی دارند، مقصر است".

بالوتلی همچنین اعتراف کرد که تلاش نکردن از سوی او باعث شد تا مسی و رونالدو ۱۲ توپ طلا را برای خود جمع کنند و گفت: حق با رایولا بود که من با ۲۰ درصد توانایی‌هایم بازی می‌کردم و در نهایت مقصرم که مسی و رونالدو این همه توپ طلا جمع کرده‌اند.

ستاره ایتالیایی باشگاه سیون معتقد است که هنوز مسیر طولانی تا موفقیت در پیش دارد و این بازیکن ۳۲ ساله حاضر نیست که امید خود را برای اضافه کردن به تعداد بازی‌های ملی خود از دست دهد.

وی گفت: وقتی پیراهن آتزوری را می‌پوشم، احساس وصف‌نشدنی ندارم. همواره با روبرتو مانچینی خوب بودم. دعوای بین من و او در منچسترسیتی درست نبود و هنوز احساس می‌کنم که شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم.

بالوتلی از سال ۲۰۱۸ در ایتالیا بازی نکرده و از آن زمان در سطح باشگاهی از زندگی معمولی خود لذت برده است، اما او هنوز قابلیت‌های زیادی دارد و ممکن است فصل‌های جذاب‌تری در پیش داشته باشد.

ماریو بالوتلی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه‌های اینتر، منچسترسیتی، لیورپول و میلان بود که در اوج فوتبال خود به یکباره دچار افت شد. او پس از حضور در فوتبال فرانسه و ترکیه به لیگ سوییس رفت تا شاید به شرایط خوب بازگردد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عماد مغنیه IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
    1 0
    اسیر حاشیه شد وگرنه استعداد نابی بود توی فوتبال جهان..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس