کد خبر 1482929
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
طالبان، برادر فرمانده جیش‌الظلم را در افغانستان به هلاکت رساند

انتشار تصاویر ویدئویی از اعترافات دو تن از عوامل گروهک تروریست‌های جیش‌الظلم یک‌بار دیگر خباثت این گروه در قربانی کردن مردم بی‌گناه را به نمایش گذاشت.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: در ویدئوی منتشرشده اخیر، تروریست‌هایی که قصد بمب‌گذاری در کشور و به رگبار بستن مردم را داشتند، در اعترافات خود از برنامه‌ریزی برای این اقدام جنایتکارانه می‌گویند.

دفتر امام جمعه مشهد و استانداری خراسان رضوی هدف ابتدایی این گروه تروریستی بوده است. براساس آنچه تروریست‌های دستگیر شده می‌گویند پیش از اقدام تروریستی برای شناسایی دفتر امام جمعه مشهد و استانداری خراسان رضوی به این محل‌ها رفته بودند.

این تروریست‌ها از اعضای گروهک جیش‌الظلم بودند که توسط سازمان اطلاعات سپاه استان خراسان رضوی زیر نظر بوده و در زمانی که قصد داشتند دست به اقدامات تروریستی بزنند، دستگیر شده‌اند.

اعضای این گروه تروریستی در فیلمی که در ادامه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رگبار بستن مردم و بمب‌گذاری، اشاره می‌کنند.

این افراد با اشاره به در اختیار داشتن انواع مهمات همچون سلاح کلاشنیکوف با پنج خشاب، پنج نارنجک، دو کلت و... به صراحت اعتراف می‌کنند که طبق نقشه ابلاغ‌شده از سوی سران این گروهک تروریستی، قرار بوده با ورود به استانداری خراسان رضوی هر کسی را که می‌دیده‌اند به رگبار ببندند و تا تیر آخر دست از کشتار افراد بی‌گناه برندارند.

این اعترافات آشکار و نگاهی به کارنامه ننگین این گروهک تروریستی مورد حمایت کشورهای غربی مدعی حقوق بشر نشان از بی‌ارزش بودن جان انسان‌ها در مسیر اهداف شوم سردمداران غرب و پوچ بودن نطق‌ها و مواضع حقوق بشری آنهاست. مدعیانی که پیش از این هم با حمایت از تروریست‌هایی همچون گروهک تحت هدایت عبدالمالک ریگی و یا داعش و منافقین ذات و باطن خود را نشان داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    وقتی مرزها چنان رها شده که هر روز و هر روز هزاران نفر افغانی غیرمجاز با شوتی ها میان داخل و حاشیه تهران تخلیه میشن امکان نفوذ عقربهای بیشرفی مثل این تروریستهای جنایتکار هم لابلاشون وجود داره همچنین سلاح غیرمجاز
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    اتحاد رمز موفقیت برای ایران عزیز است ما باید زبان نوع مذهب و عقاید مختلف را کنار بگذاریم و به ایران بزرگ و سر افراز با اقتصادی قوی و پویا فکر کنیم تا خود به خود دست استکبار کوتاه شود...
  • حمید IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    اگر نظارت درستی نسبت به افراد خارجی در کشور وجود نداشته باشد، با این سیل ورود افراد خارجی به کشور در آینده مواجه با مشکلات عدیده ای خواهیم شد.
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    39 4
    اینا همونقدر کثافت هستن که مصی بوگندو. مگه مصی بوگندوی پتیاره نمی گفت که : "بکشیدشون. آتیششون بزنین". مصی نمک به حروم هم لنگه ایناس. یکی از یکی وحشی تر و بیشرف تر.
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      7 16
      هیچوقت تو حرفات فحش نده این نشون دهنده ناراحتی خودته و اون طرف رو شاد میکنه
    • عبدالله مومن IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      23 1
      بر آل صهیون ملعون ، لعنت !!!
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      مصی هم یک زن کماندو هست مثل زنای کماندوی گروه رجبی. با صحبت کردن در مورد شخصی که اصلا اهمیت نداره مهمش نکید. بعدا واقعا مردم آگاه هستن که امثال مصی یه کسی هست از تو خیابون و عمله سی آی ای برای پول. واقعا عمله سیا بین مردم چه ارزشی داره
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      هر چی بکشن به پای کشتار ذاهدان میرسه
    • DE ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      أولئك كالأنعام بل هم أضل لأنهم لا يهتدون إلى ثواب ، فهم كالأنعام
  • ناشناس IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    12 0
    خدالعنتشان کند این مغز نخودی ها شستشوی ذهنی تفکرات سران وهابی خودشون شده‌اند مثل داعشی ها که قتل شیعیان راواجب می‌دانستند
  • ناشناس IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    26 0
    کشورهایی که سلاح به تروریست ها می دهند محاکمه شوند
  • آیدا IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    بعد یه عده میگن الان این چه چیز مهمی بود که بهش پرداختین و مسمومیت دانش آموزا مهم تره. چشم سلطان نون حروم خور
  • FR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    15 0
    این غربی ها در مسیر خواسته های کثیف خود از نابودی ملت ها و قربانی کردن کشورها آبایی ندارند مانند لییی سوریه و آخرین نمونه حتی اوکراین …
  • علی افصحی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    امیرالمومنین علی علیه‌السلام در خطبهٔ سی و چهار نهج‌البلاغه موقعیت دشمنان ولایت را این گونه ترسیم می کنند « لا ینام عنکم دشمن چشم از شما بر نمی دارد و هر گز خوابش نمی برد مترصد فرصتی است تا جنایت کند. » دشمن چشمانی کاملاً باز و متمرکز بر امت اسلامی دارد فقط یک غفلت کافی است تا خون به پا کند . و با این خباثت اثبات کند اقتدار نظام اسلامی کاهش یافته ! از همین رو حافظان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز تحت فرمان امام خامنه ای بیست و پنج ساعته در کار تأمین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز اند. امنیت پایدار همانند هوای پاک است که پایدار نباشد بیماری ها به انسان هجوم آورده و و در نهایت مرگ جای حیات را می گیرد. حافظان امنیت در برابر همهٔ اشرار داخلی و خارجی در رنگ ها و چهره های مختلف همواره آماده و در میدانند. امام خامنه ای در دیدار با حافظان امنیت فرموده بودند اگر روزها ، هفته ها ، ماه ها و سال ها اتفاقی نمی افتد نه این که دشمن خباثت و ویران گری را ترک کرده باشد ، نه ، بلکه توان عملیات و فرصت ضربه زدن را نداشته » دشمن کارش آتش و خون به پا کردن است اما بیداری بیست و پنج ساعته و پایدار فرزندان پاکباز و حافظ امنیت ولایت فقیه ، امان دشمن را بریده است. جهت موفقیت همهٔ حافظان امنیت ، سربازان گمنام امام زمان و سلامتی فرمانده یلشان ، امام خامنه‌ای صلوات.
  • ایرانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    این حیوانات انسان نمای شستشوی مغزی شده نمونه ای از وحشیهای افسار پاره کرده جومبش اتحاد فواحش و دواعش هستند که به لطف الهی سرنوشتی جز زباله دان تاریخ و عذاب دنیا و آخرت ندارند.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    1 3
    کلا اروپایی ها و آمریکاییها بهم دیگر هم رحم نمی کنند حالا ما که بماند اما شما سیاست داشته باشید اگر تجارت با اروپا امریکا از دست برود هیچ فرقی با کشتن شدن مردم بوسیله این گروهها ندارد
    • محمدقزل IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
      0 0
      با چین وروسیه وهمسایه ها تجارت میکنیم.با همجنس باز های کثیف تجارت نمی‌کنیم
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    میگم ما فقط بلدیم موشک به عر اق بزنیم یا عرضه زدن پاکستلن که مامن تروریستهاست رو هم داریم؟
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    دو تا جنگ جهانی رو این مو بور های چشم آبی و نایس رقم زدند. تاریخ این دو جنگ رو بخونید تا ببینید داعش از کیا یاد گرفت این جنایت‌ها رو! این قوم هیچ ارزشی برای انسان و انسانیت قائل نیستند و به تنها چیزی که فکر می کنند پول ست و قدرت. حال به هر قیمتی که باشه، هر قیمتی.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    از کجا معلوم درست میگویید
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    الان بازیگرای تلویزیون و فوتبالیستها استوری میکنند جای تروریست تو زندان نیست، طفل معصوم ها رو آزاد کنید، شهاب حسینی و رامبد جوان هم میرند دیدار رییس قوه قضاییه برای وساطت
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    آهای جماعت تهی مغز سنگدل! روی دروازه بان پرسپولیس هم می تونید حساب کنید.
  • عباس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۴
    0 0
    اهل دنیا از کهین و از مهین لعنت الله علیهم اجمعین
  • رضا ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    0 0
    من دست همه اونهائی که دروزارت اطلاعات واطلاعات سپاه باجان ودل دارن برای امنیت جمهوری اسلامی ایران خدمت میکنن میبوسم دوستون دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس