کد خبر 1482695
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
صهیونیست‌ها به دنبال ترور کدام فرمانده جهادی هستند؟

صهیونیست‌ها پس از حملات راکتی غافلگیرانه دو هفته اخیر توسط محور مقاومت و ناتوانی از پاسخ به این حملات، به فکر ترور فرماندهان مقاومت افتاده است.

به گزارش مشرق، وب‌سایت صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارش خود با اشاره به یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین به نام "صالح العاروری" نوشت: «هدف او کشتن هرچه بیشتر اسرائیلی‌ها است؛ صلاح العاروری، ارشدترین فرمانده در سازمان حماس است و بسیاری از مردم او را نمی‌شناسند؛ نام او در خیابان‌های اسرائیل شناخته شده نیست، اما صالح العاروری مردی است که به‌واسطه اقدامات وی، در عید پسح به اسرائیل حمله شد. ( اشاره به حملات راکتی از جنوب لبنان، نوار غزه و کرانه باختری به سمت رژیم صهیونیستی)

یدیعوت در ادامه مدعی می‌شود: «او یکی از مقامات ارشد حماس است که در کرانه باختری بزرگ شده و به کاریزماتیک‌ترین شخصیت در این سازمان تبدیل شده است. او برای تحقق هدف نهایی خود از تهران با غزه ارتباط برقرار کرده و حملات ترکیبی به اسرائیل از جبهه‌ها متفاوت، بر اساس ایده این شخص صورت گرفته است.

این روزنامه صهیونیستی در انتهای گزارش خود، پیشنهاد می‌دهد برای جلوگیری از شکل‌گیری کارزار چندجانبه علیه رژیم صهیونیستی، صالح العاروری ترور شود.

ایتان دنگوت، فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی و مسئول هماهنگ‌کننده سابق عملیات در کرانه باختری و غزه، درگذشته خواهان حذف صالح العاروری بوده است.

همچنین کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در خبری دیگر مدعی شد: «ارتش اسرائیل تصمیم گرفته است بعد از عید استقلال، پرونده ترور رهبران ارشد گروه‌های فلسطینی را حتی به قیمت تشدید تنش بزرگ، مفتوح کند تا بازدارندگی نظامی به تعادل برسد، این اقدام شامل تمام جبهه‌ها در غزه، لبنان و سوریه می‌شود و در این لیست افرادی همچون صالح العاروری، یحیی السنوار، اکرم الاجوری، مروان عیسی و دیگر رهبران وجود دارند.»

در همین رابطه، حزب‌الله لبنان عصر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی در ۴۸ ساعت آینده، قصد عملیات ترور در یکی از مناطق، غزه، لبنان و یا سوریه را دارد.

بنا بر تحلیل کارشناسان، رژیم صهیونیستی که از حملات اخیر مقاومت فلسطین به مناطق اشغالی عصبانی شده است، برای کاهش انتقادات در سرزمین اشغالی، به دنبال اقدامات تلافی‌جویانه خواهد رفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    24 3
    خدایا خودت رزمندگان اسلام را حفظ کن.
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    9 2
    اسرائیل بیهوده دست و پا می زند و باید وقتی انقلاب ایران پیروز شد گورش رو از منطقه گم می کرد
  • ایران قوی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    0 0
    سازمان های اطلاعاتی و جاسوسی نیروهای مقاومت این تحدیدات و بجد بگیرن حالا که اوضاع این سهیونیسم ها داره بیخ پیدا میکنه شاید بخوان با یه ترور خارجی افکار داخلی شون و منحرف کنند . تحدید کنید این بمیرم نه از اون بمیرم هاست وکه دوتا سرباز مفنگی رو سقط کنیم ضربه ای که میزنه دو سه براری بخوره
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    4 2
    این فرد بایستی در لبنان یا سوریه باشد، اگر خدای نکرده سوءقصدی صورت گرفت، بایستی اقدام شدید حزب الله یا سوریه را در پی داشته باشد. بهترین روش برای شروع بازی دردناک...
  • علی افصحی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
    3 1
    تنها راه خاموش کردن ماشین ترور دشمن را قرآن مجید در سورهٔ حشر آیهٔ دو فرموده « ... وظنوا انهم مانعتهم حصونهم من الله فآتیهم الله من حیث لم یحتسبوا و قذف فی قلوبهم الرعب اقوام جهود تصور می کردند در پشت دیوارهای بتونی و سنگی و مسلح بودن شهرک نشین ها از انتقام سخت جبههٔ مقاومت در امانند اما درست از جائی که محاسبه نکرده بودند ضربه خوردند و قلب شان آکنده از ترس انتقام شد » این آیه جهاد مسلمین با فرماندهی پیامبر اکرم با یهودیانی چون بنی النظیر ،بنی قریضه ، بنی قینقاع ، قلعهٔ خیبر و..» است که کوچه بازکن مشرکان شده و ترور می کردند چنا ن که اسرائیل غاصب عامل نفوذ غرب وحشی و شیطان بزرگ آمریکا شده . خداوند راه مغلوب ساختن خط ترور و خیانت جهود را در افکندن ترس در دل های آن ها فرموده که ایران اسلامی در این راه تبحر دارد. وقتی با قدرت ، ایران اسلامی هزینهٔ ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آن قدر بالا می برد که مهم ترین پایگاه نظامی آمریکا را زیر و رو می کند ، وقتی هزینهٔ نفوذ تروریست ها از اقلیم فاسد کردستان را چنان بالا می برد که بارها و روزها مناطق اقلیم زیر موشک و توپ دور برد رزمندگان ولائی قرار می دهد ، وقتی روی ارس پل زده و نیروهای ایران اسلامی به سرعت باد در آن طرف ارس عملیات نمایشی انجام می دهند ، وقتی مرکز اتمی اسرائیل غاصب را بازنمایی کرده و آن را با پهپادهای انتحاری در هم می کوبد و... دشمن غلط می کند که چپ به ایران اسلامی نگاه کند. مجاهدان فلسطینی باید کاملاً از قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگو برداری کنند. اول هراس را با بالا بردن هزینه و بعد با به رخ کشیدن تجهیزات تهاجمی در اختیار و نیز دست به ماشه بودن ، خط ترور را کور کنند.والا دشمن صهیونیستی همانند گذشته زمان و مکان ترور را تعیین و آسوده خاطر پس از جنایت به دخمه های خود پناه می برند. همهٔ این روند یک زیر بنا دارد و آن تزکیهٔ نفس و مأنوس شدن با دعا و عبادت است. همانند پیامبر و یارنش ، ودر این زمان امام خامنه‌ای و سربازان جانبازش مانند حاج قاسم. صهیونیزم سلاح دارد اما هرگز جنگجو نیست پس باید مجاهد فی سبیل الله بود تا او را خلع سلاح کرد. چنان که مسلمانان صدر اسلام با تبعیت از پیامبر کردند. آن چه مایهٔ پیروزی لشکر اسلام بود هیکل و سلاح نبود بلکه در ابتدا عبادت و دعا و از خود گذشتگی بود و بعد غلبه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس