کد خبر 1480800
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
توضیحات حسینی بعد از پنالتی زدن به هوادار

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید برای از بین بردن ناراحتی‌اش به خاطر کلین‌شیت نکردن، بازیکنان تصمیم گرفته‌اند پنالتی را به او بدهند.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از برتری ۶ بر یک تیمش برابر هوادار و گلزنی در این بازی از روی نقطه پنالتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم یک بازی سخت را ببریم. در نیمه اول بازی گره خورد بود اما توانستیم در نیمه دوم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم و برنده شویم.

او درباره گلزنی‌اش در این دیدار عنوان کرد: من قبل از هر چیزی از الهامی و بازیکنان هوادار عذرخواهی می‌کنم. فقط برای این که کلین‌شیت نکرده بودم، ناراحت بودم و بازیکنان در جریان این قضیه بودند و قایدی پنالتی را داد تا من بزنم. به هیچ عنوان قصد بی‌ادبی نداشتم و اگر ناراحت شدند، عذر می‌خواهم. این نوع پنالتی‌ها را در تمرین، آزمایش کرده بودم و قبل از زدن ضربه میرزایی گفت گل بزن و من هم گفتم به همان شکل می‌زنم.

کاپیتان استقلال اضافه کرد: من تاکنون گل نزده بودم اما حس خوبی بود و از تیم حریف عذرخواهی می‌کنم. تا حالا به شادی گل فکر نکرده بودم. ما مشکلات زیادی داشتیم اما بازیکنان تلاش کردند و هم‌ قسم شدند تا به یک موفقیت بزرگ برسیم و تا این هفته این کار را انجام داده‌ایم و در هفته‌های آینده نیز این کار را خواهیم کرد. فوتبال مشخص نمی‌کند و در لیگ ایران بازی‌ها سخت است و امیدوارم به صدر جدول برویم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    5 8
    خجالت هم خوب چیزیه،به هر نیتی بوده به این کار میکند تحقیر حریف،خودش شون رو به نفهمیدن میزنند
    • رضا IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      این به شما هیچ ارتباطی نداره یه تصمیمی بازیکنا گرفتن که باعث هیجان بیشتر و خوشحالی مضاعف شد بعد هم تک به تک از مربی و بازیکنان هوادار که برداشت اشتباه کرده بودند عذر خواهی کردن که اگر این اتفاق برای لنگ می‌افتاد بازیکنان با پرویی میگفتن دلمان خاسته این کار رو بکنیم و به کسی ربطی نداره ولی مکتب تاج مکتب ادب و فرهنگه
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
      0 0
      چی میگین برای خودتون تحقیر تحقیر. خیلی جاهای دنیا دروازه بان ها پنالتی و کاشته می زنن. پرسپولیسی ها احساس کردند که هوادار تحقیر شده. بگو ترسیدم خلاص!
  • من.ن IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    چوب خدا بی صداست کاملا معلوم بود البته ناگفته نماند مربی تیم تان استاد حاشیه است از الان دنبال بهانه در برابر پرسپولیس باشید که ساپینتو از عدم ارسال پول آسترا گرفته تا عدم پرداختی و داوران و مربیان فدراسیون ولی از هر دست بدی از همان دست پست میگیری
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    تیم بی شخصیت به این میگن با دو گل مست میشن
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    فوتبال کثیف = همه مربیان استقلالی جلوی تیم سابقشون 3 امتیاز تقدیم می کنند ( چرا فدراسیون با این تبانی ها رسیدگی نمی کنه ؟)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس