کد خبر 1480665
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کریمی: امیدوارم با کمک وزیر ورزش پول استراماچونی را تا چهار روز آینده بدهیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم با توجه به مهلت باقی مانده برای پرداخت پول استراماچونی با کمک‌های وزیر ورزش و جوانان این مشکل را حل کنیم.

به گزارش مشرق، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال درباره دیدار امروز (شنبه) با وزیر ورزش و جوانان گفت: در اولین روز حضورم در باشگاه استقلال جلساتی را برگزار کردیم و مشکلات و موضوعات مورد بررسی قرار گرفتند. پس از آن به دیدار حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان آمدیم و بیش از یک ساعت درخصوص مشکلات باشگاه صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت بدهی‌ آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی پیشین استقلال اولویت این باشگاه است، تصریح کرد: آقای سجادی در دیدار امروز با چندین نفر از مدیران دستگاه‌های مختلف در راستای همکاری و حل مشکلات باشگاه استقلال تماس گرفتند. امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات باشگاه باشیم و بتوانیم تا پایان ماه بدهی استراماچونی را پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قرار شد که هواداران و دنبال کنندگان اخبار باشگاه فقط به اخباری که از سوی فرشید سمیعی، سخنگوی باشگاه منتشر می‌شود، استناد کنند. تلاش ما این است که آرامش را به تیم و هواداران تزریق کنیم و در این راه وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی حمایت لازم را از باشگاه دارد.

کریمی با اشاره به باقی ماندن ۴ روز تا پایان ماه و مهلت پرداخت بدهی استراماچونی گفت: از پیگیری‌ها و تماس‌های وزیر ورزش قدردانی می‌کنم و امیدوارم در روزهای آینده شاهد رقم خوردن اتفاقات خوب برای باشگاه و هواداران باشیم.

فوتبال , تیم فوتبال استقلال , وزارت ورزش و جوانان , حجت کریمی ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحید IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    1 0
    چرا از جیب ملت؟ از جیب مدیران بی لیاقتش پرداخت کنید؟
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    دو دفعه پولها را معلوم نیست چطوری خرج کردن، شماها هم پول بگیرید ببینیم چکار میکنید...، حیف پول بیت المال
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
    0 0
    اگه این پول از بیت المال داده بشه یعنی من هم توش سهم دارم و به خدا راضی نیستم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس