کد خبر 1479450
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
اتحادیه جهانی کشتی: مهدی بالی برای ایران آبروداری کرد

اتحادیه جهانی کشتی با اشاره به قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه نوشت: «مهدی بالی» در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد تنها مدال طلای ایران را کسب کند.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهانی کشتی در واکنش به نتایج فرنگی‌کاران ایران در مسابقات آستانه نوشت: ملی‌پوشان ایرانی در روز نخست این مسابقات مقتدر ظاهر شدند اما در روز دوم نتوانستند مانند پنج وزن نخست موفق باشند. در پنج وزن دوم این رقابت‌ها ایران صاحب سه مدال (یک طلا، یک نقره و یک برنز) شد. مهدی بالی در آخرین دیدار این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب مدال طلا شد تا ایران با اختلاف به عنوان قهرمانی برسد.

بالی در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم در یک مبارزه پر افت و خیز که در ثانیه‌های پایانی خیلی حساس دنبال شد با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل ژوژوپبکوف قزاقستانی به پیروزی رسید.

تیم قزاقستان موفق‌ترین تیم روز دوم رقابت‌ها بود که هر پنج کشتی‌گیر آن به سکوی مدالی رسیدند.

در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ایران با ۱۹۶ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و قرقیزستان با ۱۶۶ امتیاز دوم شد. قزاقستان میزبان نیز با شش امتیاز کمتر از قرقیزستان به عنوان سومی رسید.

برای تیم ایران امین میرزازاده، پویا دادمرز، مهدی بالی، ناصر علیزاده و ایمان محمد مدال طلا، امین کاویانی‌نژاد و سجاد ایمن‌طلب مدال نقره و علیرضا مهمدی مدال برنز کسب کردند. رضا عباسی به عنوان پنجم و مهدی محسن‌نژاد نیز حذف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    در عوض اون داور تونسی هم آبروئی برای اتحادیه جهانی کشتی باقی نگذاشت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس