کد خبر 1471180
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
سلیمانی: پنالتی استقلال درست نبود؛ موعودی‌فر اشتباه بزرگی کرد

موعود بنیادی فر در دقیقه ۵+۹۰ دیدار استقلال و گل گهر یک پنالتی جنجالی برای آبی پوشان اعلام کرد که بعد از بازی نظرات کارشناسان داوری هم درمورد درست بودن آن نظرات متفاوتی دارند.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در واکنش به این سئوال که آیا اعلام ضربه پنالتی از سوی موعود بنیادی فر برای استقلال در لحظات پایانی بازی این تیم با گل گهر درست بود یا خیر، اظهار داشت: متاسفانه جو ورزشگاه آزادی و فشار روانی تماشاگران روی داور باعث شد او به اشتباه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کند که همین اشتباه نتیجه بازی را تغییر داد.

وی ادامه داد: در صحنه‌ای که پنالتی اعلام شد مدافع فقط توپ را زد و بازیکن مهاجم هم به دنبال عبور از میان بازیکنان گل‌گهر بود. هیچ اتفاقی که منجر به پنالتی شود رخ نداد و بنیادی‌فر در این صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شد.

سلیمانی درباره سایر صحنه‌های بازی هم گفت: گل تیم فوتبال گل‌گهر صحیح بود، البته در دقیقه ۱۵ خطا روی شکاری دیده نشد و در دقیقه ۳۵ خطای تبریزی به اشتباه اعلام شد. اینکه چرا داور برخی از خطاهای وسط زمین را ندید یا نگرفت، باید بررسی کرد.

بیشتر بخوانید:

استقلال با پنالتی جنجالی در کورس ماند/ شکست دوباره قلعه‌نویی مقابل آبی‌پوشان

سلیمانی در مورد اخراج بازیکن گل ‌گهر بعد از اعلام ضربه پنالتی هم گفت: در این مورد الان نمی‌توان صحبت کرد. شاید او حرفی زده باشد که داور را مجاب به اخراج کرده و این مساله نیازمند بررسی بیشتر است.

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: داور مسابقه روز پُراشتباهی داشت و تعدادی از خطاهایی را که در زمین رخ داد، اعلام نکرد. البته گل تیم گل‌گهر اصلاً آفساید نبود و کمک داور در این صحنه عملکرد خوبی داشت.

وی در مورد بحث‌برانگیزترین صحنه مسابقه یعنی اعلام پنالتی به سود استقلال به خطا روی رضا میرزایی در دقیقه ۶+۹۰ تصریح کرد: مدافع گل‌گهر با دست خود، از نفوذ بازیکن استقلال جلوگیری کرد. او به رضا میرزایی تنه زد و اعلام این پنالتی درست بود. همچنین در دقیقه ۸۳، توپ به دست بازیکن گل‌گهر سیرجان برخورد کرد که دستان او بسته بود و نباید پنالتی اعلام می‌شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 1
    الان یه سری کارشناسهای داوری این پنالتی رو درست دونستند. باید از اون کارشناسها پرسید واقعا چجوری میشه پنالتی باشه. مدافع توپ رو در کنترل خودش دراورده قبل از برخورد و تلاش مهاجم برای تصاحب توپ موجب برهم خوردن تعادل خودش شده. اینا یعنی فوتبال بازی نکردن؟ اینا اگه فوتبال بازی نکردن یعنی فوتبال هم ندیدن؟ آدم نمیدونه چی بگه والا.
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    2 2
    5 کارشناس گفتن پنالتی بود شما یکی که گفته پنالتی نبود را گذاشتین ؟؟؟ لطفا بی طرف باشید
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    1 1
    ✅ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن شماره ۲۰ گل‌گهر با دست مانع از حرکت مهاجم استقلال شد و به درستی پنالتی اعلام شد..... ✅ تورج حق‌وردی: مدافع با زانو به پشت زانو به پشت پای مهاجم استقلال ضربه زد و صد درصد پنالتی بود..... ✅ غلامرضا جباری: خطای پنالتی به درستی اعلام شد.
  • جاسم الهویدی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 1
    درود بر شرافت حیدر سلیمانی. داور فرار کرد بنابراین پنالتی نادرست بود داور سر گل گهر را برید امین قاسمی نژاد خیانتکار بود برای استقلال بازی می کرد استقلال داورها را هم خریده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس