1

مصی علی‌نژاد سالهاست تجارت سودمندی با امنیت و جان و مال و آرامش ایرانی‌ها آغاز کرده است.

سرویس سیاست مشرق- ایالات متحده قرارداد سالانه جدیدی به ارزش پایه ۹۹ هزار دلار برای سال مالی ۲۰۲۳ با علی‌نژاد کاسب سیاسی ضد ایرانی منعقد کرده است، آژانس رسانه های جهانی ایالات متحده (USAGM) نوشته است که ایت مبلغ تا پایان این سال مالی این مبلغ به بالای ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

البته این رقم تنها مربوط به ستون هزینه‌های صدای آمریکا ثبت شده و شامل دیگر قراردادهای این عنصر تجزیه طلب نشده است. طبق این قرارداد مصی علی‌نژاد با اساس نرخ پایه دلار چیزی حدود ۴۵۰ میلیون تومان در ماه حق مزدوری از دولت آمریکا می‌گیرد.

بر اساس برآوردها مجموع فاند مستقیم دولتی اهدا شده به علینژاد به مبلغ۷۴۰۳۷۰ دلار رسیده است!

مصی علی‌نژاد در میان فعالان سیاسی مشهور به کاسب خون است، این کنایه اشاره به آن دارد که این چهره فارسی زبان با هر سرویس ضد ایرانی حاضر به همکاری بوده و در قبال آن پول دریافت می‌کند.

علی‌نژاد علاوه بر همکاری مستقیم با میز ایران در وزارت خارجه آمریکا و پیش‌برد کمپین تحریم ایران با گروهک تروریستی موساد و سازمان استخبارات عربستان نیز دو قرارداد ویژه امضاء کرده است تا تجزیه ایران را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کند.

اندیشکده واشنگتن در گزارشی نوشته است که علی‌نژاد برای تضمین منافع رژیم صهیونیتسی و آمریکا کار می‌کند و جایزه می‌گیرد!

کاسبی مصی علی‌نژاد با خون مردم چقدر است؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    11 0
    واقعا برای سلامت روحی و روانی مردم ایرانم شده این زنک رو باید برای محاکمه به ایران برگردانند. هرزه به تمام معناست
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    11 0
    ننگ وونفرین خداوند نسیبش شود انشالله
  • مرادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 10
    ای کاش پرستوی وزارت اطلاعات کشور خودمان باشد
  • مرادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 3
    ای کاش پرستوی وزارت اطلاعات کشور خودمان باشد
  • FR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    1 6
    این همه بی توجهی به مسمویت معلومه کار خودیه
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      3 0
      اف به گور هر چی دروغگوه ...!
  • جیم IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    5 1
    مبلغ زیادی نگرفته اگر بدانید چه چیزی را فروخته .
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    11 0
    عفریته ی بیشرف
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    14 0
    موهای وحشتناکش مرا به یاد مارهای ضحاک ماردوش می اندازد.
  • باغبان پیر FR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    به نظر میاید عامل این اتفاقات درمدرسه های دخترانه شبکه ای باشد که در اغتشاشات اخیر شکست خوردند. یعنی شبکه هایی که با خیال خام خود میخواستند با شعار "زن زندگی " انقلاب بکنند. بعد از شکست مفتضحانه در آشوبهایی که به پا کردند و به نتیجه هم نرسیدند به دنبال بحران زایی جدید هستند. شک نکنید پشت این قضیه مدرسه دختر ها همین گروهک های اغتشاشگر و پشتوانه خارجی آنها هستند. این عمل هم به احتمال زیاد اینگونه انجام میشود که کپسول کوچک شیشه ای یا پلاستیکی از مواد شیمیایی را توسط یکی از عاملین خود یا شیطنت یک دانش آموز وارد کلاس میکنند و بدون ان که کسی متوجه شود ان را زیر پا میشکند که صدای ترقه میدهد و بوی بد تخم مرغ گندیده یا چیزی شبیه ان را میدهد و باعث صرفه و حالت تهو ع و مسمومیت میشود . در بیرون مدرسه هم چند نفر از عاملین خود را وارد تجمع پدر و مادر های نگران می شوند تا با شعار های سخیف جو سازی کنند . در این راه برای پیشبرد اهداف شیطانی خود نیز از زنان یا دختران که احساسات را بیشتر بر میانگیزد استفاده میکنند . شعار "زن زندگی ", اتفاقات در " مدرسه های دخترانه", آشوب ها اخیر به نام دختری به نام "امینی", فتنه سال ۸۸ به نام دختری به نام "ندا آقا سلطان " صحنه گردان و حامی اصلی "کاخ سفید" بوق های تبلیغاتی" صدای امریکا, بی بی سی , سعودی انترناتیونال و غیره ", هدف تضیف و به زانو در آوردن جمهوری اسلامی ایران, ابزار ها "تهدید نظامی" (اوباما میگفت "گزینه نظامی روی میز است", ترامپ هم با "تحریم های حد اکثری به دنبال به زانو در آوردن ایران" بود, دولت بایدن هم که اخیرا اعلام کرده تمام گزینه ها روی میز است حال پیدا کنید پرتقال فروش را
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    باز این آدم بد پیدایش شد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس