کد خبر 1470191
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
۲ مخالف بزرگ برانکو برای سرمربیگری در تیم ملی/ یک لژیونر سرشناس و یک عضو با نفوذ در فدراسیون فوتبال!

به نظر می‌رسد برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ایران نداشته باشد.

به گزارش مشرق، وقتی صعود تیم ملی به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطعی شد، خیلی‌ها این بحث را مطرح کردند که لازم است یک مربی بزرگ‌تر از دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بنشیند و درنهایت هم این خواسته منتقدان اجرا شد و کارلوس کی‌روش در فاصله دو ماه مانده به مسابقات جام‌جهانی از سوی مهدی تاج به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

یک منبع آگاه در این زمینه خبر داد؛ بحث حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران در نشست اعضای هیات رئیسه مطرح شده است اما با توجه به اینکه او تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ عمانی‌ها قرارداد دارد و از سویی فدراسیون فوتبال عمان در این برهه از زمان راضی به فسخ قرارداد برانکو نیست، این درخواست برای فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند تبعات مالی سنگینی به همراه داشته باشد.

همچنین شنیدیم برانکو ایوانکوویچ دو مخالف جدی در فدراسیون و تیم ملی دارد. اولی یک لژیونر سرشناس و بانفوذ در تیم ملی است که اصلا دوست ندارد مرد کروات سرمربی تیم ایران شود.

دومی نیز یک عنصر بسیار بانفوذ در فدراسیون فوتبال است که به شدت با سرمربیگری برانکو در تیم ملی ایران مخالف است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اونایی که حمله میکردند به کیروش، الان کجان؟ ۲ تا از ۳ تا نتیجه برتر تاریخ تیم ملی در جام جهانی رو به دست آورد. بوی نفوذ و دشمنی با شادی مردم میاد.
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اگه برنامه انگلیس و آمریکا این بود که تیم فوتبال رو به هم بریزند وسط جام جهانی، کی مانع شد؟ کیروش چیکارها کرد تا اتحاد و همدلی حفظ بشه؟ حتی یه هد گل شده بود برای اولین بار رفته بودیم مرحله بعد. مردم ریختند خیابون ها بعد از بازی با ولز. برای همه اینها کیروش شد دشمن شماره ۱ دشمنان ایران و همه توانش رو گذاشت برای عوض کردن کیروش از داخل! دشمن رو نمی بینید. دشمن نزدیکه... جای دوری نرین... باز هم بازی خوردیم
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اگه برنامه انگلیس و آمریکا این بود که تیم فوتبال رو به هم بریزند وسط جام جهانی، کی مانع شد؟ کیروش چیکارها کرد تا اتحاد و همدلی حفظ بشه؟ حتی یه هد گل شده بود برای اولین بار رفته بودیم مرحله بعد. مردم ریختند خیابون ها بعد از بازی با ولز. برای همه اینها کیروش شد دشمن شماره ۱ دشمنان ایران و همه توانش رو گذاشت برای عوض کردن کیروش از داخل! دشمن رو نمی بینید؟ دشمن نزدیکه... جای دوری نرین... باز هم بازی خوردیم
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    شاید دشمنان کیروش، همون مهره های جاسوس های رده بالایی باشه که دشمن در سپاه و اطلاعات سپاه کار گذاشته...
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    الان نیفهمم چرا میخواستند اسکوچیچ بمونه و دشمن کیروش بودند. چون هم طارمی رو مینداختند بیرون و هم میشد راحت تیم رو به هم بزنند در جام جهانی با مدیریت ضعیف اسکوچیچ. راه دوری نرین... دشمن نزدیکه... احتمالا حرص و عصبانیت از چشماشون بباره علیه کیروش... و در دفاع از اسکوچیچ و مربی داخلی. یادمون نره، علی دایی و نکونام بازی خوردند از دشمن و حتی حاضر به رفتن به قطر هم نشدند... از نظر فنی هم که قابل مقایسه با کیروش نیستند.
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    الان میفهمم چرا میخواستند اسکوچیچ بمونه و دشمن کیروش بودند. چون هم طارمی رو مینداختند بیرون و هم میشد راحت تیم رو به هم بزنند در جام جهانی با مدیریت ضعیف اسکوچیچ. راه دوری نرین... دشمن نزدیکه... احتمالا حرص و عصبانیت از چشماشون بباره علیه کیروش... و در دفاع از اسکوچیچ و مربی داخلی. یادمون نره، علی دایی و نکونام بازی خوردند از دشمن و حتی حاضر به رفتن به قطر هم نشدند... از نظر فنی هم که قابل مقایسه با کیروش نیستند. کیا خودشون رو کشتند علیه کیروش...؟ تابلو اند
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اینا هر چی داشتن به فوتبال ایران دادن مگه اینکه دوبار هدف نتیجه گیری مقطعی باشد فکر نو استراتژی نو و سبک روز فوتبال مورد نیاز است مثل دومینیک تدسکو که مربی بلژیک شد یا ناگلزمن یا دزربی مربی برایتون و... اینا ایران نمیان ولی ازین مربیا زیاد هست که بیارن
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    به اشتباه نوشتم آخرین خبر آرشیو کیروش رو حذف کرده اما الان دیدم با املای «کی‌روش» به صورت جدا از هم هست. اشتباه از من بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس