اسلامی

دور نخست مذاکرات مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در این سازمان آغاز شد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی ایران؛ «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ساعاتی پس از ورود به تهران با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دیدار و گفتگو پرداخت.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که ظهر امروز با استقبال بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی وارد تهران شد، ساعاتی پس از ورود به تهران با محمد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان انرژی اتمی روز پنجشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در رأس هیأتی بلندپایه از آژانس، جمعه ۱۲ اسفندماه به تهران سفر خواهد کرد.

در این اطلاعیه آمده بود: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پاسخ به دعوت محمد اسلامی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به تهران سفر می‌کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این سفر ۲ روزه علاوه بر مذاکره با اسلامی با دیگر مقامات عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران نیز دیدار و ملاقات خواهد کرد.

براساس اعلام سازمان انرژی اتمی، مدیر کل آژانس پس از انجام دیدارها و مذاکرات با مقامات جمهوری اسلامی ایران، بعدازظهر روز شنبه ۱۳ اسفندماه، تهران را به مقصد وین ترک خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جلال میاندواب IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    از نوع نشستن گروسی معلومه بد جاشون سوخته
  • فرزند ایران IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
    0 0
    یک کلاهک هسته بگذارید روی موشک های ماهواره بر بیاندازیدش وسط اقیانوس هند، حساب کار دست همه میاد.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
    0 0
    اسلامی هم بایدهمینطور مینشست وزبان بدن مناسب جلسه رادربرابر این مردک میداشت!
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
      0 0
      ایرانیها خیلی توی این فازا نیستند. زبان بدن و دیپلماتیک و... توی عمل، ایرانی خوب مقتدر اومده. فعلا که خوب بوده. گروسی که یه تیکه پارچه‌س...توسط غرب این ور و اون ور میره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس