پیامهای هشدار آمیز مقاومت به رژیم صهیونیست/ حماس : مقاومت در کنار مردم می ایستد

سامه حمدان از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پنجشنبه شب به تشریح هشدار گردان‌های القسام به دنبال حمله صهیونیست‌ها به نابلس پرداخت.

به گزارش مشرق از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمدان در این باره گفت: هشدار گردان‌های قسام بر سه پیام مهم تاکید داشت که مهمترین آنها عبارت است از اینکه ما هرگز تنها گذاشتن حتی بخش کوچکی از مردم یا مقاومت خود را نخواهیم پذیرفت.

وی در خصوص پیام دوم افزود: ایده دشمن در مورد جدا کردن بخش‌های مختلف جامعه از یکدیگر قابلیت اجرا در مورد ملت و مقاومت فلسطین ندارد.

این رهبر حماس ادامه داد: پیام سوم آن است که مقاومت در غزه و کرانه باختری همچنان وجود دارد و هیچ درگیری در مسائل داخلی وجود ندارد و مبارزه برای آزادی قدس، مسجد الاقصی و فلسطین از بحر تا نهر ادامه دارد.

حمدان گفت: جنایت صهیونیست‌ها در نابلس مساله‌ای تازه‌ای نیست، اما امروز ما وارد درگیری با دولت جنایتکاری شده‌ایم که برای تقویت پروژه صهیونیسم تلاش می‌کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح چهارشنبه به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۰ فلسطینی شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

به دنبال شهادت و زخمی شدن فلسطینیان در یورش صهیونیست‌ها به نابلس، گروه‌های مختلف فلسطین در بیانیه‌های جداگانه اعلام کردند که تداوم آتش تجاوز و تشدید تنش‌ها در کرانه باختری، ‌رژیم اشغالگر را خواهد سوزاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس