کد خبر 1466638
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
کیهان

گفتم: یادت هست همان روزها، روزنامه‌های زنجیره‌ای عکس تمام‌قد زلنسکی را با لباس نظامی در صفحه اول خود چاپ کرده و با تیتر درشت نوشته بودند «‌وسط میدان‌»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه تایمز انگلیس فاش کرد که زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین بلافاصله بعد از شروع جنگ به یک پناهگاه زیرزمینی رفته و ۲ ماه در آنجا پنهان بود تا «‌نفتالی بنت‌»، نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی از پوتین قول بگیرد که او را نکشد!

گفتم: پس آن تصاویری که با لباس نظامی از او منتشر می‌شد چه بود؟!

گفت: نفتالی بنت می‌گوید قبل از اینکه از پوتین قول بگیرم زلنسکی را نکشد، او بعضی روزها چند دقیقه‌ای از پناهگاهش بیرون می‌آمد و با لباس نظامی از او عکس می‌گرفتند و منتشر می‌کردند تا نظامیان اوکراین تصور کنند که رئیس‌جمهورشان در صحنه حضور دارد!

گفتم: یادت هست همان روزها، روزنامه‌های زنجیره‌ای عکس تمام‌قد زلنسکی را با لباس نظامی در صفحه اول خود چاپ کرده و با تیتر درشت نوشته بودند «‌وسط میدان‌»!

گفت: خُب برای اینکه آمریکا از زلنسکی حمایت می‌کرد!

گفتم: مستخدم یکی از خان‌ها که گوشش سنگین بود، دید خان داره می‌خنده، او هم زد زیر خنده و غش ‌و ریسه رفت! یکی از حاضران پرسید؛ فهمیدی خان چرا می‌خنده؟ یارو گفت؛ فهم لازم نیست!

وقتی خان می‌خنده باید بخندی!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    1 1
    همه چیز غرب بر "خرکردن احمق ها" بنا شده. از فیلم گرفتن از 40 زاویه از 50 نفر اغتشاشگر و جازدن به جای 100 هزار نفر!! از کشته سازی هر روزه. همش تبلیغات پرفشار و قلابی و نمایش رو حوضی. شلغم زودباور پای ماهواره هم فراووووووووون!!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
    0 1
    عالی!فقط کیهان کاش دربعضی مواردانعطاف پذیرترباشی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس