کد خبر 1464699
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
لطیفی: حدود ۴۵هزار نیرو در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش استخدام می‌شوند/ برگزاری آزمون‌ جذب تا پایان سال

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبرداد .

به گزارش مشرق، میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، درباره برنامه این نهاد برای جذب نیرو در دستگاه‌های کشوری گفت: ما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال آینده برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت جذب نیرو خواهیم داشت.

لطیفی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبرداد و اظهارکرد: ما برای وزارت آموزش و پرورش احتمالاً تا پیش از پایان سال یک آزمون استخدامی برای حداقل ۲۰هزار نفر خواهیم داشت و این عدد برای وزارت بهداشت به ۲۵ هزار نفر می‌رسد. میزان جذب نیرو در سایر دستگاه‌های کشوری به مرور در حال مشخص شدن است.

وی ادامه داد: ما برای جذب ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر برای وزارت بهداشت مجوز جذب دریافت کرده‌ایم که این کار را به طور ویژه در مناطق مستعد و محروم پیگیری می‌کنیم. اما، مسئله مهم در جذب نیروها تامین اعتبار مورد نیاز برای این کار است.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: ما برای امسال برنامه داریم تا جذب نیرو معطل آزمون‌های یکپارچه نشود و اجازه دهیم تا دستگاه ها بتوانند با رعایت استانداردهای برگزاری آزمون زیر نظر ما آزمون های اختصاصی، استانی و دستگاهی را فارغ از آزمون یکپارچه برگزار کنند. یعنی هم آزمون یکپارچه برگزار شود و هم آزمون‌های مذکور.

وی افزود: هدف از طراحی و برگزاری آزمون‌های جذب اختصاصی، استانی و دستگاهی، تسریع در روند جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های کشوری است.

لطیفی همچنین از در دست طراحی‌بودن دهمین آزمون ادواری استخدام دستگاه‌های کشوری خبر داد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی مهم‌ترین مولفه در حوزه جذب نیرو برای دستگاه‌های کشوری را تخصیص و تامین اعتبار دانست و خاطرنشان کرد: ما در حوزه اختصاص و تامین اعتبار برای جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های کشوری در کارگروهی به نام نیازسنجی دستگاه‌های اجرایی تصمیم‌گیری می‌کنیم. در این کارگروه، دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه بودجه نظرات خود را ارائه کرده و نظرات در کارگروه مذکور جمع‌بندی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    6 0
    الان این خبربود تعدادرونباید بگید نابغه ها شرایط استخدام مثل سن وتحصیل روبگید
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
    0 2
    لطفا شرایط سنی استخدامی اموزش وپرورش رو بگید
    • رقیه IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
      0 1
      نظری‌ندادم‌متولد۶۵هستم‌روانشناسی‌خوندم‌لیسانسم‌میتونم‌تو‌ازمون‌اموزش‌پرودش‌شرکت‌کنم
  • azar IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
    1 0
    خوب بعد؟؟؟؟
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    1 0
    لطفا ۶۵ هایی که تازه دارن میرن تو ۳۷ سال رو بگین چکار باید کرد شرایط سنی رو بالاتر قرار بدهید واسه لیسانس ۳۸ باشه اخه گناه ما چیه ؟
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    0 0
    مشرق نیوز خواهشا پیگیری کنید که چرا کسی که مدرک دکتری اونم از دانشگاه دولتی داره باید با کسانی که کارشناسی اند یکی حساب بشند و تو آزمون شرکت کنند این آزمون مسخره که مثلا برای رشته فلسفه یا معارف که سالها فرد دنبال مدرک دکتری رفته و از منابع غیر تخصصی اش مثل ریاضی و ادبیات و اطلاعات عمومی حفظ کردنی تاریخی و جغرافیایی و کامپیوتر که مثلا فلان گزینه در کدام قسمت است فاصله گرفته، چه معنی داره و دوباره طرف بره این اطلاعات به درد نخور رو حفظ کنه و بعدم دوباره یادش بره چه دردی رو از آموزش جوانان حل میکنه؟!!! عقل سلیم میگه که لااقل این آزمونهای غیر استاندارد رو از مقطع دکتری حذف کنند و چون عقاید و اخلاق و انگیزه معلم مهمه صرفا یک مصاحبه برای متقاضیان دکتری بذارند تا افراد با تفکر ضد دینی و ضد نظام وارد این مجموعه نشند تا مغز دانش آموزان رو شستشو بدند و اتفاقا مهمترین حوزه، حوزه عقاید و اخلاقه که باید به دقت گزینش کنند. البته اگه مسئولین گزینشم همون افراد دوره روحانی نباشند که اتفاقا افراد لاابالی رو سرکار می اوردند!!! ای کاش این مطلب رو دنبال کنید که در این صورت قطعا خیر کثیر می بینید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس