بیانیه وزارت ورزش در پی هتک حرمت یک والیبالیست به مقدسات

وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای توهین به مقدسات توسط یک ورزشکار را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ائمه اطهار خط قرمز جامعه ایران به حساب می‌آیند و توهین به مقدسات و بی‌احترامی به بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شدت محکوم است. این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای توهین به مقدسات توسط یک ورزشکار را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به این شرح زیر است:

ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی همواره به پشتوانه‌ اعتقادات خود در رویدادهای رقابتی حاضر شده و توانمندی خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان به منصه‌ ظهور رسانده‌اند اما بی‌احترامی بی‌شرمانه اخیر یک والیبالیست سابق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گذر از خطوط قرمز، موجی از نارضایتی و انزجار را به‌دنبال داشته که به طرق مختلف منعکس شده و وزارت ورزش و جوانان به‌شدت این‌گونه رفتار را که بر خلاف ارزش‌های ایرانی- اسلامی است، محکوم می‌کند.

این وزارت‌خانه به نمایندگی از جامعه‌ پرافتخار ورزشکاران انزجار خود از توهین به اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل را اعلام می‌کند و بی‌تردید جامعه ورزش همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار عظیم‌الشان و توسل به ائمه معصومین در میادین ورزشی به افتخارآفرینی برای کشورمان خواهد پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 1
    شیعه گری صفوی واسه مقابله با خلافت اسلامی عثمانی بود . الآن که خلافت وجود نداره دلیلی نداره به شیعی گری ادامه دهیم
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    2 1
    خدایا بحق مادر دو عالم ، حضرت زهرا سلام الله علیها، هرکس داره به هر نحوی به اسلام اهانت میکنه و ضربه میزنه اگه قابل هدایت نیست الساعه نابود بفرما، اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 0
    برخی شهرت طلبهای دلقک صفت دارند فرهنگ زن پرستی را بجای تکریم جایگاه زن رواج میدن.مشکل اینه که اینها که غالبا بی سواد هستن میخوان همیشه ادای روشنفکرها را در بیارن و نشون بدند که یقدم از بقیه جلوترند بخاطر همین مثلا از توجه و حمایت از حیوانات به سگ پرستی میپردازند و از تکریم زن به بی غیرتی و ... آقای ظریف باید توی نطفش ی تفحصی داشته باشه.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 0
    غلط می کنه کسی به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها توهین کنه سر نحسشو از تن نجاستش جدا می کنم!
  • Fara hare IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
    1 2
    حرومزاده کی بوده وچی گفته.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    0 6
    والیبال فاسدتر از فوتباله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس