کد خبر 1451091
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
کشف عتیقه‌های هزاره اول قبل از میلاد در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، از کشف آثار باستانی دوره هزاره اول قبل از میلاد و دستگیری سه حفار غیرمجاز در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی مهروان خبر داد .

به گزارش مشرق، قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا، از کشف آثار باستانی دوره هزاره اول قبل از میلاد و دستگیری سه حفار غیرمجاز در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی مهروان خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی مهروان هنگام گشت‌زنی به دو تبعه غیر مجاز افغان مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا بیان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از محل فعالیت دو تبعه غیرمجاز افغان که در گارکاه بلوک زنی ساکن این محل، موفق به کشف یک عدد مجسمه بز ، مجسمه انسان هم قرینه و یک خنجر دارای قدمت تاریخی، شدند.

عزیزی با اشاره به دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در این عملیات، گفت: کارشناسان سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدمت آثار باستانی اشیاء کشف شده را مربوط به دوره هزاره اول قبل میلاد اعلام کردند.

وی در پایان از همکاری صمیمانه شهروندان و احساس مسوولیت آنان در قبال حفظ آثار فرهنگی و باستانی قدردانی و از مردم خواست؛ هر گونه اخبار و تحرکات مشکوک و مجرمانه را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*افتتاح ساختمان پلیس راه مازندران در آزاد راه چالوس ـ کرج

سیدموسی حسینی جانشین فرماندهی انتظامی استان با افتتاح ساختمان پلیس راه در عوارضی آزاد راه شهرستان چالوس، گفت: با افتتاح این پلیس راه در عوارضی آزادراه چالوس خدمات کشوری به شهروندان ارائه می‌شود.

وی افزود: پلیس راه مستقر در عوارضی آزاد راه چالوس با توجه به حجم عظیم مسافرت‌ها و عبور از این نقطه، خدمات کشوری به چند میلیون مسافر و حجم تردد در این مسیر ارائه می‌دهد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: از امروز ثبت ساعت و تردد اتوبوس‌ها و سواری‌های کرایه از این مسیر خواهد بود و مخاطرات جاده قدیم نیز با توجه به کم عرض بودن آن برای این دست از خودروها از بین می‌رود.

حسینی با تقدیر از پیگیری‌های لازم فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در راه‌اندازی این پلیس راه، تصریح کرد: مسؤولان شهرستان چالوس باید نگاه و حمایت ویژه نسبت به این مرکز پلیس راه داشته باشند که امنیت شهروندان و مسافران این منطقه را تامین می‌کنند.

*دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در نوشهر

اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: افردی که در بخش کجور اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و یکدیگر کرده بودند، توسط ماموران پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ابتدای تیر ماه سال جاری در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به جرح در یکی از محلات بخش" کجور"، اکیپی از ماموران انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر بیان کرد: پس از حضور ماموران در محل، مشخص شد ۷ نفر با ۶ دستگاه خودروی سواری اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت یکدیگر کرده و متواری شدند.

درویشی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی متهمان، آنان را که برای فرار از چنگال قانون مخفی شده بودند دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این متهمان در بازجویی فنی به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوطالبی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
    0 0
    درودخداوندودعای خیرمردم نثارپلیس وسلام برتمامی نیروهای جانبرکف که ازایران عزیز و گرامی شب وروزمحافظت کردوخواب رااز چشمان معاندین وضد انقلاب زدوده و اجازه هر گونه خباثت راازانها سلب ودرنطفه خفه میکنند یاعلی مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس