کد خبر 1447752
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
سه محصول چانگان CS۳۵ پلاس، CS۵۵ پلاس و UNI-T در سبد محصولات سایپا قرار می‌گیرد

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا گفت: در خصوص واردات سه محصول جدید محصولات انتخابی سایپا از برند معتبر شرکت چانگان است.

به گزارش مشرق، کوروش کمان کش معاون خرید سایپا گفت: با توجه به آمادگی شرکت چانگان در تولید دو محصول CS۳۵ پلاس و CS۵۵ پلاس، مسیر واردات این دو محصول سریعتر انجام شده و حدود دو هفته آینده، اولین محموله برای حمل به کشور آماده خواهد شد.در حال حاضر جهت پرداخت مبالغ ارزی با بانک مرکزی در حال مذاکره هستیم.

معاون خرید سایپا گفت: محموله اول از دو محصول CS۳۵ پلاس، CS۵۵ پلاس،۱۰۰دستگاه خودرو است که تا اواسط بهمن وارد کشور خواهد شد و بعد از اینکه مسیر انتقال ارز مشخص شد به صورت ماهیانه ۴ هزار دستگاه از این دو خودرو حمل و به بازار عرضه خواهد شد.

او تاکید کرد: برنامه‌ای که به شرکت چانگان اعلام شده برای مدت زمان ۳ماه، واردات ۱۲ هزار دستگاه از این دو خودرو است و با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در خصوص تامین منابع ارزی و در صورت مهیا بودن شرایط، ادامه واردات این خودروها بدون محدودیت تیراژ میسر خواهد بود.

۳ مدل جدید چانگان در سبد محصولات سایپا

کمان کش در خصوص محصول UNI-T نیز گفت: توافقات و اقدامات مربوط به این خودرو برای۲هزار دستگاه انجام شده و احتمالا از اردیبهشت ماه سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت چانگان از شرکای تجاری و قدیمی سایپا است

معاون مهندسی گروه خودروسازی سایپا نیز در خصوص واردات سه محصول جدید گروه سایپا گفت: محصولات انتخابی سایپا از برند معتبر شرکت چانگان است که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین است چرا که این خودروساز در سال گذشته بالغ بر۲.۵میلیون خودرو تولید و بخش عمده‌ای از محصولات خود را به بازارهای سراسر دنیا صادر کرده است.


پازوکی گفت:شرکت چانگان از شرکای تجاری و قدیمی سایپا است و در گذشته دو محصول CS۳۵ و ایدو از این شرکت توسط سایپا به بازار عرضه شده است و با بررسی‌هایی که مجدد انجام شده توانسته ایم دو خودرو CS۳۵ پلاس، CS۵۵ پلاس را با قیمت‌های مناسبی وارد کنیم.

۳ مدل جدید چانگان در سبد محصولات سایپا

او با بیان اینکه خودرو CS۳۵ پلاس ورژن جدید خودرو CS۳۵ است که به سبد محصولات گروه سایپا اضافه خواهد شدگفت: این محصول دارای قوای محرکه ۱.۴ توربو شارژ، ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر است که خودرویی اسپرت و پرشتاب است.

معاون مهندسی گروه سایپا تصریح کرد: محصول دوم CS۵۵ پلاس است که قوای محرکه این محصول ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر دارد. سایپا در مقطع زمانی، مذاکراتی در خصوص واردات این محصول داشت که به خاطر مسائل تحریم متوقف شد و در حال حاضر بر اساس توافق انجام شده این خودرو به صورت CBU به کشور وارد خواهد شد.

۳ مدل جدید چانگان در سبد محصولات سایپا

او افزود: محصول دیگری که سایپا در دستور کار واردات دارد، خودرو جدید و به روز UNI-T از شرکت چانگان است که این محصول جدید، سال گذشته به بازارهای جهانی عرضه شده است.

پازوکی تصریح کرد: در حال حاضر محموله‌ای از این خودروها برای انجام آزمایشات و تست‌های اولیه به کشور وارد شده و نمونه‌ها در سطح شهر در حال انجام تست‌های مربوطه است و پس از آماده سازی مدارک و مستندات قابل ارائه به سازمان ملی استاندارد جهت اخذ تاییدیه‌های لازم، مراحل واردات آن انجام خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس