.

دادستان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی امروز دادستانی، به مشکلات و درخواست‌های حقوقی و قضایی بیش از ۱۲۱ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش مشرق، برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، امروز چهارشنبه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ با حضور علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران برگزار شد.

در این برنامه دکتر صالحی به همراه چند نفر از معاونان ستادی دادسرا در دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با مراجعان، ضمن مطالعه گزارش پرونده‎های قضایی، دستورات و ارشادات قضایی لازم را برای حل مشکلات شهروندان ارائه کرد.

برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادستانی تهران، در اجرای سیاست‌‎های کلان دستگاه قضایی و برنامه‌‎های عملیاتی دادسرا، به منظور تکریم مراجعان، اعمال نظارت بر عملکرد دادسرا و تسریع در رسیدگی‌های قضایی صبح چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان پانزده خرداد، جنب ایستگاه مترو برگزار می‌شود.

این برنامه با هدف نظارت دادستانی بر عملکرد دادسراها و دریافت بازخورد مردمی از نحوه رسیدگی به پرونده‌ها برگزار می‌شود و علاوه بر آن معاونان دادستان تهران و سرپرستان نواحی ۳۲ گانه دادسرای تهران، هر روز بدون تعیین وقت قبلی پذیرای ارباب رجوع در دفاتر محل کار خود هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس