کد خبر 1444812
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
داماد عصبانی خانواده همسر سابقش را به رگبار بست / قتل 4 نفر در شهرقدس

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری داماد قاتلی که به علت اختلافات خانوادگی، ۴ نفر از اعضای خانواده همسر سابقش را به قتل رساند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار" کیوان ظهیری" با اعلام این خبر اظهار داشت: طی گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان قدس بلافاصله ماموران انتظامی و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قدس برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که داماد خانواده به دلیل اختلاف خانوادگی ، با سلاح گرم اقدام به قتل ۴ نفر از اعضای خانواده همسرش شده و از محل قتل متواری می گردد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس با کار اطلاعاتی قاتل را طی یک عملیاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی در کمتر از ۲ ساعت از مخفیگاهش در فاز یک اندیشه دستگیر کردند.

سردار ظهیری در ادامه گفت: متهم در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با شواهد و مدارک به قتل ۴ نفر از خانواده همسر سابق خود اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مصرف مواد مخدر عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    12 9
    وقتی با این قیمت سکه و مهریه سنگین تمام دارو ندار داماد در بند میکنید میشه همین بدبخت نه راه نداره اخر میشه این
  • هوشنگ IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    1 12
    دوربین های سونی 4K با سرعت 1000 فریم در ثانیه به فراوانی در تهران موجود است برای شکار لحضه خروج گلوله از اسلحه یا ثبت لحظات خرد شدن شیشه قیمت بین 50 الی 200 میلیون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس