کد خبر 144463
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۰

مدیر شبكه تربیتی-آموزشی 'هدهد' ویژه كودكان و نوجوانان كه برنامه های خود را بر اساس فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) تهیه و پخش می كند، از متوقف شدن پخش برنامه های این شبكه در برخی شبكه های ماهواره ای از جمله 'اتلانتیك برد' خبر داد.

به گزارش مشرق، 'یاسر آزان' مدیر این شبكه تلویزیونی وابسته به آیت الله 'علی سیستانی' كه برنامه های خود را از بیروت پخش می كند، روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا تاكید كرد: هنور علت مشخصی در متوقف شدن پخش برنامه های این شبكه به ما اعلام نشده است.

وی افزود: این شبكه روزانه از ساعت 10 صبح به وقت 'نجف اشرف' در عراق كار خود را شروع می كرد، ولی در سوم ماه جاری میلادی (13مرداد) پخش برنامه های این شبكه بدون هیچ دلیلی متوقف شد.

مدیر شبكه هدهد تأكید كرد: این شبكه ویژه كودكان 3 تا 14ساله است و طبق اصول و معیارهای مشخصی، هدف های تربیتی را دنبال می كند.

آزان ادامه داد: این شبكه سعی دارد با تكیه بر تعالیم اهل بیت(ع) و قرآن، تمام مناسبت های دینی را به صورت قابل فهم به دور از پخش موسیقی برای كودكان به نمایش درآورد تا بدین صورت كودك مسلمان را با اصول و فروع دین مبین اسلام به طور كامل آشنا سازد.

مدیر شبكه هدهد اظهار داشت: با وجود تبیین اهداف تربیتی - دینی این شبكه، هنور علت مشخصی درباره منع پخش برنامه های آن وجود ندارد و باید دید كه براستی هدف از این گونه اقدامات علیه شبكه های دینی و تربیتی چیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رادین ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام هد هد برنامه بسیار پربار و خوبی است از مسولین شبکه تشکر میکنم دو تا انتقاد داشتم اول با وجودی که محرم تمام شده هنوز عزاداری زیاد در این شبکه پخش میشه که اثر خودشو داره از دست میده و یه نوع دلزدگی ایجاد میکنه دوم در بخش چراغ راهنما همیشه ماشین هد هد روی خط عابر پیاده وا مایسته که یک نوع بد آموزی داره و تجاوز به حقوق عابرین هستش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس