کد خبر 1435109
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
آلمانی‌ها برای قطع کامل برق آماده می‌شوند

در پی تشدید بحران انرژی در اروپا و قطع صادرات گاز از روسیه شهروندان آلمانی برای قطع کامل برق آماده می‌شوند.

به گزارش مشرق، در حالی که از یک سال پیش، بحران انرژی در اروپا وجود دارد و با توجه به هشدارهای شرکت برق آلمان، شهروندان این کشور برای مقابله با سناریوی قطع کامل برق آماده می‌شوند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، کارشناسان آلمانی تأکید کردند شهروندان باید آموزش ببینند که در صورت قطع برق چطور رفتار کنند و دستگاه‌های جایگزین برای جریان برق را در اختیار داشته باشند.

این در حالی است که نگرانی‌ها درباره پایان یافتن ذخایر انرژی در زمستان افزایش یافته است.

پیش از این، انجمن فرانسوی که این گزارش را تهیه کرده است، افزود شش هزار اروپایی ساکن فرانسه، ایتالیا، آلمان، انگلیس، یونان و لهستان در نظرسنجی این انجمن شرکت کردند و اغلب آن‌ها از شرایط سخت زمستان پیش رو در سایه افزایش تورم و تشدید بحران انرژی و بالا رفتن قیمت‌ها ابراز نگرانی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مورخ ایرانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    7 2
    اروپای آزاد و مدعی حقوق بشر را زیاد تحقیر نکنید؛ آخرین باری که کشورهای اروپایی تحقیر شدند ۱۰۰ میلیون از همدیگر را قتل عام کردند! وقتی با خود چنین میکنند با دیگران چکار میکنند؟!
  • یاسر IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 3
    جنگ طبعات منفی برای همه مردم دارد
    • قریشی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
      1 0
      بادمجون دور قاب چین ... چون برای اروپا مشکل ایجاد شده داری توجیه میکنی ولی حاضر نیستی مشکلات اقتصادی داخلی رو بندازی گردن تحریمهای بی رحمانه غرب چون از دید امثال شماها اروپا بهشت موعوده، و چیزهای بد اونجا حضور ندارند و اگر هم معظلی اقتصادی و یا اجتماعی بروز پیدا کنه مشکل از خودشون نیست
  • علی افصحی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    مبارکه ! قطع برق فقط قطع انرژی مثلا گرمایشی خانه شهروندی نیست بلکه از کار افتادن تقریبایک مملکت است ازصنایع گرفته تا وسایل ارتباط جمعی مثلا اینترنت و دویچه وله فارسی زبان آتش بیارمعرکه ایام فتنه! واقعیت غرب وحشی اینه! باهرتکانه ای همه دنیای خون آلودش به هم میریزد.این دنیایی است که وارثان هیتلر ، ناپلئون، فرانکو ، موسولینی، چرچیل هفتاد خط و همه از دم جنایتکار برای غربیان به پاکرده اند. البته بزک نندگان غرب وحشی درقامت اصلاح طلبان آمریکایی همچنان سرگرم ایراد سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اند.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    آلمانی های ولد نازی باید تقاص جنایاتی را که در حق رزمندگان مظلوم ایران و مردمان بی پناه حلبچه و سردشت از پیر و جوان و زن و کودک و نوزاد در جنگ با صدام یزید معاویه زاده با دادن بمب های شیمیایی به آن رژیم جانی فاسد عراق و همکاری با شیطان بزرگ در ترور حاج قاسم عزیزمان مرتکب شد را پس بده و این تازه طلیعه سقوط این رژیمهای جنایتکار ولی ظاهر الصلاح اروپایی هست.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    تبریک عرض می کنم، انشاء الله و به حق خون شهدای شیمیایی دفاع مقدس، همیشه در ظلمت نفسانی و تاریکی زندگی باشید.
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    روسیه با وجود داشتن 1500 پهباد شاهد مدتهاست خبری از حملات آن منتشر نمی شود باز بدلایل نامعلوم !!!
  • سعید IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    این عاقبت خودکامگی و نژاد پرستی است . این تازه شروع ماجراست .
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    اگر ایران همانطور که روسیه در سوریه بصورت عملی و میدانی وارد نبرد شد وارد نبرد اوکراین نشود روسیه بزرگترین حامی نظامی جبهه مقاومت از هم می پاشد و نوبت بعدی طی چند سال آینده ایران و چین خواهند بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس