قالیباف درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری نماینده مجلس خبرگان رهبری و همچنین ادوار اول و هفتم قوه مقننه را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری نماینده مجلس خبرگان رهبری و همچنین ادوار اول و هفتم قوه مقننه را تسلیت گفت.

وی اظهار کرد: مطلع شدیم جناب آقای حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی اختری نماینده مجلس خبرگان رهبری و دور اول مجلس از مشهد و کلات و دور هفتم به عنوان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به رحمت ایزدی پیوسته است. مصیبت وارده را به خانواده داغدار و معززشان و همچنین مردم مشهد و تهران عرض تسلیت و تعزیت داریم و برای آن مرحوم نیز طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص شخصیت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین اختری نیز گفت: ایشان به عنوان فردی بودند که در جبهه مقاومت و موضوع فلسطین و فعالیت‌های منطقه‌ای و در حرکت‌های وحدت آفرین میان امت اسلامی تلاش بسیار وافری داشتند لذا از این جهت نیز به مقام معظم رهبری عرض تسلیت و تعزیت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Neda IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    انالله و انا الیه راجعون... انشالله روحشون شاد و قرین آرامش باشد...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس