ملي‌پوش دو 100 متر ايران نمايش آبرومندانه‌اي در المپيك داشت و به مرحله نيمه نهايي نرسيد اما در گروهش بالاتر از برخي رقباي خود قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، رضا قاسمي كه براي اولين‌بار در عمرش در كنار قهرمان بزرگي همچون آسافا پاول، دارنده دو مدال برنز توانست ركورد 10 ثانيه و 31 صدم ثانيه را به ثبت برساند و در گروهش چهارم شود اين در حالي بود كه تنها 9 صدم ثانيه با صعود به نيمه نهايي المپيك فاصله داشت.

قاسمي 25 ساله در پايان مسابقه‌اش درجمع خبرنگاران گفت: 7 صدم ثانيه با ركورد شخصي‌ام فاصله داشتم به همين خاطر از خودم راضي نبودم و بايد بهتر مي‌دويدم.

قاسمي همچنين گفت: اين اولين حضور در المپيك بود و بايد بيشتر مسابقه دهم و بيشتر تمرين كنم.

وي در رابطه با مسابقه دادن در سطح دنيا گفت: كنار پاول دويدن تجربه بزرگي برايم بود. استارت خوبي هم داشتم و تا اواسط ميدان هم خوب آمدم اما در آخر كمي عقب افتادم 9 صدم ثانيه تا رسيدن به مرحله نيمه نهايي كم آوردم در كل مسابقه خوبي بود اما بايد بهتر مي‌دويدم.

دونده 100 متر ايران ادامه داد: من هميشه در ايران تنها مي‌دوم و كسي نيست كه از من جلوتر باشد به همين خاطر تجربه عقب‌افتادن را نداشتم وقتي در اواسط خط حريفان از من جلو زدند كمي به هم ريختم چون تجربه چنين نحوه‌اي از رقابت را نداشتم. اما به هر حال دو نفر را كه ركوردهاي خوبي داشتند پشت سر گذاشتم و توانستم چهارم شوم.

ركورددار 100 متر ايران در مورد برنامه‌هاي آينده خود گفت: در اينجا صحبت كرده‌ام تا در كمپ تمريني جامائيكا بتوانم حضور داشته باشم، اگر فدراسيون اين كار را برايم انجام دهم به اردوهاي چندماهه جامائيكا خواهم رفت و حتي حاضرم هزينه‌اش را خودم بدهم تا در آنجا زير نظر مربيان خوب دنيا تمرين كنم. من مربيان روسي را قبول ندارم و حتي قبول نكردم كه يك روسي مربي‌ام باشد و در ايران زير نظر حامد احمدپور تمرين كردم اما اگر بتوانم به جامائيكا بروم برايم بسيار بهتر خواهد بود. اگر پيش از اين مسابقات هم در اروپا در چند مسابقه بزرگ شركت كرده بودم صددرصد الان ركورد بهتري ثبت كرده بودم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس