فرمانده سپاه رسول الله

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر منع استفاده از اسلحه در جریان اغتشاشات گفت: ۸۵۰ بسیجی در حوادث پایتخت مجروح شدند.

به گزارش مشرق، سردار حسن حسن‌زاده روز شنبه در جمع تعدادی از بازنشستگان این نهاد اظهار داشت: به واسطه عملیات روانی سنگین دشمنان، نتوانستیم واقعیت انقلاب اسلامی را در ذهن جوانان روشن کنیم به همین دلیل ذهنیت درست و واقعی از ایران اسلامی و برتری‌های کشورمان در ذهن جوانان وجود ندارد در حالی که دشمن، دشمنی خود را علیه انقلاب اسلامی از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: برخلاف برخی مسئولان که نه اوایل انقلاب و نه حتی اکنون متوجه دستاوردهای انقلاب نشدند، دشمن در همان ۶ ماه اول پیروزی انقلاب متوجه شد که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تمام منافع غرب به مخاطره خواهد افتاد لذا دشمنی دشمنان علیه انقلاب اسلامی کاملاً طبیعی است.

سردار حسن‌زاده یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس که می‌رفت برای موجودیت این نظام بزرگترین تهدید باشد، به بزرگ‌ترین فرصت جهان اسلام تبدیل شد؛ لذا آنچه شما به‌عنوان جبهه مقاومت می‌بینید، نتیجه هشت سال دفاع مقدس است؛ دشمنان این ملت نه‌تنها در جنگ تحمیلی نتوانستند اراده خود را تحمیل کنند، بلکه بعد از جنگ نیز رژیم صهیونیستی و آمریکا حتی یک عملیات موفق علیه ایران اسلامی نداشتند و این همان نکته‌ای است که جوانان، آن را نمی‌دانند.

وی عنوان کرد: قدرت جهانی یعنی حاج قاسم سلیمانی که در یادواره شهدا عنوان می‌کند تا سه ماه دیگر بساط داعش را در عراق و سوریه جمع می‌کند و این وعده خود را هم در زمان اعلام شده انجام داد و دولت خودخوانده داعش از بین رفت.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم وقتی دشمنان اعلام کردند، نمی‌گذاریم نفت ایران صادر شود و بر همین اساس نفتکش ایران را توقیف کردند، ما هم در مقابلِ یک کشتی، سه کشتی آن‌ها را توقیف کردیم که مجبور شدند کشتی کشورمان را آزاد کنند و حتی زمانی که کشورمان را به اقدام نظامی تهدید کردند با هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه در صورت اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم، از اقدام خود منصرف شدند؛ این‌ها در واقع نمونه‌هایی از قدرت جهانی ایران است.

بسیج در تهران ۳۸۰ گردان آماده دارد

سردار حسن‌زاده ادامه داد: البته به موازات این قدرت‌افزایی، طرف مقابل ضعیف‌تر می‌شود و برای پوشش ضعف خود دست به انجام کارهای مختلف آن هم با سر و صدای زیاد می‌زند که نمونه آن، فتنه اخیر است؛ زیرا در فتنه اخیر، تمام رسانه‌های جهان دست به دست هم طراحی بین‌المللی علیه ایران انجام دادند، اما این فتنه به فرصتی بزرگ برای نظام تبدیل شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: همان‌گونه که عنوان شد، طی سالیان گذشته در تمام عرصه‌های نبرد با آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز بودیم و این باعث شده تا دشمنان جرأت اقدام نظامی علیه کشورمان را نداشته باشند و حتی در جنگ فرهنگی هم که دنبال جدایی نسل جوان از انقلاب هستند، دیدیم که جوانانی همچون شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم در همین دورانِ شبیخون فرهنگی رشد یافتند؛ البته در هر نبردی که به پیروزی هم منتهی می‌شود، بالاخره طرف پیروز میدان نیز خسارت و آسیب می‌بیند که در این فتنه تاکنون ۸۵۰ مجروح و سه شهید داده‌ایم.

سردار حسن‌زاده با اشاره به اینکه در شنودهای جبهه مخالف نظام، می‌شنویم که عنوان می‌کنند تصورشان در رابطه با متزلزل بودن ساختار نظام اشتباه بوده است، تصریح کرد: برخی از سلبریتی‌ها هیچ جایگاهی در نظام ندارند؛ چون آن‌ها هرچه به دست آوردند به واسطه فعالیت در این نظام اسلامی بوده و البته این را هم نمی‌دانند که اگر مردم اراده کنند در کوتاه‌ترین زمان، آن‌ها را از جایگاه‌شان به پایین می‌کشند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در تهران ۳۸۰ گردان آماده دارد، افزود: حامیان اغتشاشگران پیش‌بینی کرده بودند که وقتی فریاد اعتراض بالا رود، نظام نمی‌تواند آن را کنترل کند و حتی برای دستیابی به موفقیت، تلفات دو هزار تا سه هزار نفری را لحاظ کرده بودند و برایشان هم مهم نبود آن‌ کسی که کشته می‌شود از پلیس، بسیج، سپاه، مردم یا حتی خود اغتشاشگران باشد؛ زیرا فقط به دنبال افزایش کشته‌ها بودند، اما پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد؛ چون مردم به اغتشاشگران اضافه نشدند که این نشان‌دهنده همان قدرت نرم نظام است.

خویشتن‌داری بسیج و پلیس در برابر اغتشاشگران/ فقط در یک شب ۱۸۵ مجروح دادیم

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه دستور داده بود برای مقابله با اغتشاشگران از سلاح استفاده نکنید که همین‌گونه هم شد؛ زیرا در برابر این اغتشاشگران فقط در یک شب ۱۸۵ مجروح دادیم و در میدان الغدیر ۴۵ دقیقه با اغتشاشگران می‌جنگیدیم؛ لذا با خویشتن‌داری و صبری که بسیج و فراجا در مقابله با آن‌ها به خرج دادند، این ترفند آن‌ها هم نتیجه‌بخش نشد.

سردار حسن‌زاده گفت: امروز بعضاً احساس ناامنی در بین خانواده‌ها  وجود دارد؛ زیرا در فضای مجازی به گونه‌ای عمل شده که این احساس به وجود آمده است و دیگر اینکه در همین فضای مجازی القا می‌شود که اغتشاشگران زیاد هستند؛ اما بدانید بر اساس اطلاعاتی که همه دستگاه‌های انتظامی و اطلاعاتی ارائه کردند، تعداد کسانی که در اغتشاشات درگیر می‌شوند، حداکثر ۲۵ نفر هستند؛ البته باید بین کسانی که به اصطلاح جَوگیر می‌شوند با عوامل اصلی اغتشاش تفاوت قائل شد؛ ما در این فتنه اخیر هم پیروز شدیم و بر این فتنه جهانی غلبه کردیم، اما تثبیت آن زمان می‌برَد.

وی با تأکید بر اینکه چنانچه عناصر وابسته به سپاه در تهران وارد خیابان شوند، فاتحه تمامی اغتشاشگران خوانده می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان در شرایطی در برابر این فتنه به پیروزی رسیدند که برای این پیروزی، ۸۵۰ مجروح و سه شهید تقدیم انقلاب کردند، اما در این رابطه خیلی از همین مسئولانی که بعد از فوت آن خانم اظهار تأسف کردند و خواستار پیگری واقعه شدند در برابر آسیب‌هایی که به بسیجیان وارد شد و شهدایی که دادند، تأسف نخوردند، تسلیت نگفتند و دستور پیگیری هم ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    8 7
    متاسفانه هیچکس از اراذل و اوباش نمیترسن، همه میدونن هرکاری کنن حتی کشور رو هم آتیش بزنن با یک گریه و عذرخواهی ،بعد از چند ماه آزادشون میکنید. اراذل و اوباش هیچ ترسی از هیچکس ندارند و این یعنی فاجعه....
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    یاخداااا
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 7
    در راه امنیت مردم مجروح شدند
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 2
    طفلیا
  • . IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    ۸۵۰؟ خیلی زیاده
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      طرف مقابل ارازل و اوباشی هستند که با قمه نیم متری میاد جلوی بسیجی که بهش کفتن فقط میتونی باطوم داشته باشی
  • نادر IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 2
    خدا خیرشون بده، خیلی جیگر میخواد جلو اون وحشی‌های مسلح ایستادن.
  • DE ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 5
    مرگ بر اغتشاشگران داعشی صفت
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 4
    باید مسلح میرفتن نه با دست خالی
  • . CA ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 0
    اینها همانهایی بودند که موقع سیل و زلزله و حوادث کرونا و ... شبانه روز به مردم خدمت میکردن
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 6
    برای مرگ یک زن که هنوز علت ان مشخص نشده بود ،همه دست پاچه دستور وفرمان پیگیری دادند،ولی برای قتل ومجروحیت هزاران نفر از مدافعین کشور سکوت کردند!!؟؟
  • . IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    اینها همانهایی بودند که موقع سیل و زلزله و حوادث کرونا و ... شبانه روز به مردم خدمت میکنن
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 4
    اجرتان قبول حافظان امنیت مردم
  • . IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    اینها همانهایی بودند که موقع سیل و زلزله و حوادث کرونا و ... شبانه روز به مردم خدمت میکردن
  • . IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    اینها همانهایی بودند که موقع سیل و زلزله و حوادث کرونا و ... شبانه روز به مردم خدمت میکردن
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 1
    چون با دست خالی رفتن برای مقابله با آشوبگرهای داعشی صفت
  • محمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 2
    بسیجی ها همیشه مظلوم و بی ادعایند امروز برای مظلومیت نیروی عزیزتر از جانم انتظامی و بسیجی های مظلوم خیلی گریستم واقعا این دو قشر از مدافعان امنیت خیلی خیلی مظلوم واقع شدند دعایتان میکنیم و خدا پشت و پناهتان باشد .
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 4
    مسلح کنید تا اغتشاشگران را از دم گلوله بگردانند.
  • . IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    اینها همانهایی بودند که موقع سیل و زلزله و حوادث کرونا و ... شبانه روز به مردم خدمت میکردن
  • محمدی IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    خدا حافظ مدافعان امنیت باشه
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    ۸۵۰ خیلی زیاده.
  • . IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 3
    خدا محافظ مدافعان امنیت باشه. این بسیجیان عزیزان این ملت هستن. همیشه در همه ی صحنه ها در همه ی حوادث به مردم خدمت کردن. با جان و مالشون . اینها همانهایی بودند که موقع سیل و زلزله و حوادث کرونا و ... شبانه روز به مردم خدمت میکردن خدا محافظشون باشه
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    ۸۵۰ خیلی زیاده. نباید بدون سلاح بفرستینشون
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    اینها سربازان امام عصر عج هستن
  • اصغر IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    خداکنه که شروع به تیراندازی کنید اینکار رانمیکنید چون تصمیم دارید که توافق کنید
  • مرادی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    درود بر همه ی بسیجیان جان بر کف
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 2
    از وقتیکه اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده مردم به آرامش رسیدن و بازدید سایتهای انقلابی بیشتر شده .
    • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      واقعا درسته. اینستاگرام فقط اعصاب خوردیه.وقتی سیستمش صحیونیستیه .با ربات واکانت فیک جوی درست کردند که انگار همه دشمن دین وایران ونظام هستند.اگه یه پیامم یه ذره مخالفشون باشه حذف می شه.اصلا پیجت بسته می شه.درسته یه عده زیادی از اینستا کسب درآمد می کنند.ولی واقعا به آشوبی که ایجاد می کنه.نمی ارزه.ترافیک زیادی هم مصرف می کنه.چه خبره؟
  • جانم بسیج مسلمانان IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام بزرگوار بود
  • من SE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند
  • من IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    میتوان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید
  • من IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنافداه و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است؛ لذا پیوند میان بسیجیان عزیز و حضرت ولی عصر ارواحنافداه - مهدی موعود عزیز - یک پیوند ناگسستنی و همیشگی است
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    و جناب اژه ای و همکاران فقط نگاه...!
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پر تلاش نیروهای بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد؛ این را باید همه بدانند
  • مريم IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    من بميرم براي اين مظلومين بي گناه😔ما هميشه دعاشون ميكنيم و ممنون تك تك شونيم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    ... حرف‌ها دارم در دل
  • نادر IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    هرکس دستگیر میشود حداقل باید یک میلیارد بعنوان ورودیه جریمه شود جریمه مالی بهترین و موثر ترین و بازدارنده ترین روش مقابله با اغتشاشگران است.غافل نشوید. فتنه گر حیا کن این کشورو رها کن تضعیف پلیس =تقویت دزدان راهزنان اراذل و اوباش تبهکاران زورگویان
  • . IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    مطمئن باشید اگر حضور بسیج مستضعفین در هشت سال دفاع مقدس نبود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود.
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    خویشتن داری در جنگ خیابانی معنا نداره. فقط خود خدا میتونه حق نیروهای مدافع امنیت رو بده انقدر که مظلوم هستند
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است
  • وهاب IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 1
    درود بر سربازان امام خامنه ای
  • . TR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    از جمله‌ی اساسیترین کارهائی که بر عهده‌ی بسیج است و در بافت درونىِ هویت بسیج دخالت دارد، عبارت است از حمایت و دفاع از اصول مسلّم اسلامی
  • حمید IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    چقدر رند و دقیق
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    خداقوت سردار.یادمان باشد که خداوند شر دشمنان را به خودشان برمیگرداند این وعده الهی است
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    اخلاص و معنویت بسیجی و ارتباط با خدا در بسیجی، یک خصوصیت عمده است
  • . IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    درود بر بسیجیان مخلص خدا
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    بسیج نگاه میکند ببیند که این حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیرِ درست منحرف نشود؛ مراقب است که انحراف به وجود نیاید؛ هر جا انحرافی مشاهده شد، بسیج در مقابل آن میایستد. این از جمله‌ی خصوصیاتی است که مربوط به بسیج است
  • BE ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    راز پیروزی مسلمین و وحشت و هراس دشمنان و معاندین از مسلمین در برافراختن پرچم قرآن است. بسیج باید مطیع مسجد، حامی مسجد، عامل به قرآن و حافظ قرآن باشد
  • کامران IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    درود بر تمام بسیجیان عزیز
  • جعفر IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    چراکادریها نمیان توی میدان ؟
  • میثم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    خدا عافیت بده به این جوانان بسیجی که حافظ مال و جان و ناموس و دین و خاک این کشور هستن
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    ترحم وشفقت خوب است ولی بابرهم زنندگان امنیت قاطع برخوردکنیدکسانی که مدافع امنیت راکشته اندبدون تعلل بایددرهمان محل اعدام شوندخواهیددیدقائله ختم می شود.
  • GB ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    بسیجیان همیشه حامی ملت مظلوم ایران اسلامی هستن و مقابل دشمنان این ملت سپر بلا هستن
  • US ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    ۸۵۰ خیلی زیاده. بقیه شهرها چی؟
  • وطن پرست DE ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    دستور اشتباهی هست منع استفاده از سلاح. این رو وزیر کشور روحانی باب کرد
  • حمید DE ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    خدا عافیت بده و حفظشون کنه
  • سید IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    بروید تاریخ بخوانید و ببینی ابن حر چگونه حکومت مختار را به آشوب گرفت و سرانجام شد آنچه شد. جهان شمشیر از رو بسته و ما هنوز با خودمان رودربایسی داریم. کرنش در مقابل متکبر ظلمی بس بزرگ است و خویشتن داری در مقابل کسی که امنیت جامعه را به سخره میگیرد گناهی است نابخشودنی. ان شاء الله که مسئولان سرعقل بیان و تغییری در امورد ایجاد کنند.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    مسئولی که با اظهار تاسف او رسانه و فضای مجازی با ضریب دادن نظر او چنانچه بفکر کشور و مردم میبود ضمن اصلاح نظر خود در کنار مردم و نیروهای بسیج مردمی و انتظامی برای حفظ امنیت کشور قرار میگرفت هر آنچه آسیب دیدیم بسیاری حاصل عملکرد آنهاست که مردم را آزرده خاطر ساخته و حال برای فرار بجلو اینگونه بیشرمانه رفتار میکند اگر فرصت رسیدگی به عملکرد مسئولیت شان فراهم می شد شاید بهتر و بیشتر مردم جنابان را می شناختند
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    این افتخار نداره این نشان دهنده ضعف نهاد های امنیتی و انتظامی کشور است
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    این متن نوشتید آخر کاری نظرات منعکس کنید
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    من نمیدونم این چه مملکتیه؟؟ اگر ارازل وشهوت پرستان و یاران شیطان بزنند وآتش بیافروزند وبکشند میشوند معترض اما اگر یک جوان مومن بدای حفظ حاکمیت خدا بر زمین تلاش کند میشود سرکوبگر.......اگر این فرهنگ لغت جدید است آری ما سرکوبگر شیطانیم زیرا خدا به ما فرموده شیطان دشمن آشکار شماست حالا اگر شیطان در جلد چند انسان حلول کرده ما اورا هم در هم میریزم به اذن خدا ...فرقی نمیکند این شیطان در جلد چه کسی رفته فوتبالیست بازیگر عطار وبقال ودانشجو وهر اسمی که هست ما این نظام را مفت بدست نیاورده ایم که برای خواهش نفسانی چند منحرف به بادش دهیم ...تازه از این به بعد فهمیدیم مماشات هیچ بهره ای نداشته واین از کمترها جز زبان زور چیزی نمیفهمند
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    إن شاءالله همیشه سالم و سلامت باشند و خداوند متعال بهشون پاداش زیاد عطا کنه
  • اکبر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    درود بر سربازان امام زمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس