کد خبر 1419138
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
تصمیم مهم یحیی در خصوص مهاجم سرخ ها/ جدایی خبرساز در راه است؟

گفته می شود مهاجم مصدوم پرسپولیس با پیشنهاد تراکتور مواجه شده است.

به گزارش مشرق، عیسی آل‌کثیر که به‌خاطر مصدومیت مدت زیادی است از میادین دور است می‌تواند از نیم‌فصل دوم به میدان برود با این‌حال مشخص نیست که لباس چه تیمی را برتن خواهد کرد چراکه نامش از لیست قرمزها خارج شد. دیروز این شایعه مطرح شد که مدیران تراکتورسازی تبریز که در جذب یک مهاجم خارجی فعلا ناکام مانده‌اند دنبال جذب این بازیکن هستند.

با این‌حال اطرافیان باشگاه می‌گویند یحیی برای نیم‌فصل دوم روی آل‌کثیر حساب بازکرده و از آنجا که این بازیکن در پرسپولیس مصدوم شده بنا ندارند که او را کنار بگذارند و با این‌حساب بعید است که به تیمی دیگر برود. البته نکته مهم آمادگی لوکادیا و جذب دیاباته است که می‌تواند جا را برای این مهاجم جنوبی تنگ کند و شاید نتوان با قطعیت از ادامه حضور این مهاجم در پرسپولیس صحبت کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    4 9
    این آقای آل کثیر هم از آن داستان های عجیب و غریب است این بنده خدا خوزستانی است و در استانی که تعداد پرسپولیسی هایش به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد پرسپولیسی است. ود نهایتا دردسرهایش هم برای تیم سوگلی وزارت ورزش از فایده اش بیشتر بوده!!
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      7 1
      واقعا یا از امار سردر نمیاری و یا از جایی می سوزی
    • محمد US ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
      4 1
      پرپولیس ها اونقدر معرفت داشتن و دارند که تا پایان طول درمان همراهیش کردن به شما هم ثابت شده مثلا عابد زاده شما زور داری برای جانواریو بزن وضعش اصلا خوب نیست
    • احمدی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
      0 0
      اولا غلط میکنی که می‌گویی خوزستان پرسپولیسی ندارد استقلالی‌هایی۶ که شما می‌گویی همه مردند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    6 0
    خیلی میسوزی
  • عیسی آل کثیر عشق ما پرسپولیسی هاست IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    آقای رضا خان چرت پرت نگو انقد این1 ، 2 اینکه عامو مثل اینکه خیلی پرتی ها و 3 اینکه ن خیر داداش این چیزی ک گفتی خوزستان پرسپولیسی هاش 40 الی 50 سال پیش ب انگشتان دست نمیرسید ن الان این 3 ، 4 اینکه نخیر رضا خان برعکس گفتی تعداد استقلالی ها تو خوزستان به انگشتان یک دست نمیرسه خوزستان ک استان منه چیزی حدود 70 80 درصد خوزستانی ها پرسپولیسی هستند نمونش همون پارسال ک پرسپولیس اومد تو فولاد آره نا با فولاد بازی کرد پرسپولیس بازی رو 3 بر 1 برد گل آخرشم عیسی آل کثیر مهاجم میانرودی خوزستانی پرسپولیس زد همون موقع تو سالن فولاد آره نا 300 نفر خوزستانی پرسپولیسی رفته بودند تو سالن فولاد آره نا برا تشویق پرسپولیس ک من و بابامم جزشون بودیم بعد رفتیم فرودگاه بین المللی اهواز چیزی حدود 300 نفر خوزستانی پرسپولیسی رفته بودیم برا تشویق پرسپولیس تو فرودگاه بین المللی اهواز ک بازم من و بابام جزشون بودیم حالا حله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس