کد خبر 1417796
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
پایان ملکه آتش

بسیاری از کانادایی‌ها تحت تاثیر درگذشت ملکه الیزابت قرار نگرفته‌اند.

به گزارش مشرق، بر اساس نظرسنجی موسسه لِجِر و انجمن مطالعات کانادا، بسیاری از کانادایی‌ها قصد دارند هفته آینده مراسم ترحیم ملکه الیزابت را تماشا کنند، اما بیش‌ترشان احساس خاصی نسبت به خبر درگذشت ملکه و وابستگی به سلطنت ندارند.

حدود ۲۵ درصد پاسخگویان از نظر احساسی تحت تاثیر خبر درگذشت ملکه قرار گرفته‌اند و این اتفاق بر احساسات ۷۵ درصد کانادایی‌ها تاثیری نداشته است.

۱۵ درصد مردم خبر به پادشاهی رسیدن چارلز سوم را خوب و ۱۶ درصد آن را بد قلمداد می‌کنند و ۶۱ درصد نسبت به این جایگزینی بی‌تفاوت‌اند. حدود ۷۷ درصد کانادایی‌ها هیچ نوع وابستگی به سلطنت انگلستان احساس نمی‌کنند.

علت اصلی بی‌تفاوتی نسبت به سلطنت مشخص نیست، اما به اعتقاد معاون اجرایی موسسه لِجِر کاهش جمعیت کانادایی‌های انگلیسی‌تبار می‌تواند توضیحی بر این موضوع باشد.

کانادایی‌های بیش از ۵۵ سال دیدگاه مثبت‌تر و وابستگی بیش‌تری به سلطنت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 0
    مؤسسه لجر متعلق به کیه
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 0
    باز همون 25 درصد
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 0
    یعنی براش چکارکنن تا باخیال باشن؟!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی اکبر IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    من پیامی به لیبرالها سلطنت طلبها وهابیون میدهم دست از طرفداری فلکه خون خوار وجنایت کار انگایس استعمارگر بر دارید خیانت به ایران خیانت به اسلام و ناموس خودشان است فذستی پیدا شده که دست از خیانت وجاسوسی بر دارند که اگر خدا ترس باشند در قیامت جواب خونهایی که بنا حق ریختند باید بدهند از خدا و قیامت بترسید که نزدیک شماست در قبر کسی بداد شما نمیرسد فقط شما و اعمالتان بداد شما میرسد برای یگ بار هم که شده درست فکر کنید که دیگر جای پشیمانی نیست به خودتاندرحم کنید اگر دین ندارید ازاده ووطن دوست باشید ملکه بداد شما نمیرسد مرگ ملکهدفرستذخوبیست که بخود بیایید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس