کد خبر 1417409
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
ترامپ: بایدن دیوانه است و زوال عقل دارد

رسانه ها از عدم دعوت «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا به مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس خبر می دهند.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه دِیلی بیست، «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا به مراسم خاکسپاری ملکه انگلیس دعوت نشده است.

دِیلی بیست به نقل از پالتیکو در این خصوص نوشت که دعوت نشدن ترامپ به مراسم خاکسپاری الیزابت دوم ملکه انگلیس در حالی روی داده است که وی پیشتر مدعی وجود رابطه نزدیک با ملکه شده بود.

عدم ارسال دعوتنامه برای رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا در حالیست که بسیاری از سران فعلی و پیشین کشورهای غربی به این مراسم دعوت شده اند.

این افشاگری‌ در گزارشی توسط پالتیکو بر اساس اسنادی است که توسط این رسانه رؤیت شده است؛ مدارکی که نشان از ارسال دعوتنامه ها برای سفارت‌ خانه‌ ها و سفیران بوده است.

بنا بر برخی گزارش‌ ها، از سران کشورهایی که به این مراسم دعوت شده‌ اند خواسته شده تا با جت یا بالگردهای شخصی شان در مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت حاضر نشوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    اف بی ای فعلا مدرک داره جمع میکنه بفرستدش زندان ایالتی
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      این پادشاه جدید کل بریتانیا رو بر باد نده خوبه! در ضمن زیاد به اخبار توجه نکنید این ترامپ طرفداران بسیار زیاد در آمریکا داره چون یه کری شدید بین دمکرات‌ها و طرفداران جمهوریخواه بوجود اومده و برای همین یک جرقه کوچک و یک اشتباه باعث یک جنگ داخلی خواهد شد. این طرفداران بسیار بسیار مصمم به تغییرات بنیادین در آمریکا هستند و برای همین امکان ندارد اف بی ای و یا هر سازمانی در آمریکا جرأت کاری علیه ترامپ رو داشته باشه
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    امیدواریم سران انگلیس تلافی نکنن و بزودی در خاکسپاری ترامپ شرکت کنن.
  • علی اکبر IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    فرصت خوبیست تا دشمنان اسلام وایران برا همیشه معلوم و رسوا شوند این است که شاعر میگوید همیشه ماه زیر ابر نمیماند انشالله حامیان فلکه با دشمنان ایران با هم محشور شوند عندالله کبیر
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله و ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس